"برگزاری دومین مجمع سالانه بسیج ناحیه مقاومت اراک"
فرمانده سپاه ناحیه مقاوت اراک گفت: دومین مجمع سالانه بسیج سپاه ناحیه مقاومت اراک فردار با 8 کارگروه تخصصی با حضور فرماندهان حوزه های قشری و محلی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۳۱۰۹۸
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۲

پاسدار محمدرضا رضایی در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج استان مرکزی با اشاره به اهداف برگزاری این مجمع اظهار داشت: هدف از برگزاری این مجمع هم‌اندیشی، همدلی، تبادل نظر پیرامون مختلف جامعه به ویژه در سطح کلانشهر اراک و ارائه نقطه نظرات کارگروه‌ها در این مجامع پیرامون موضوعات تعیین شده است.

وی افزود: کارگروه‌های تخصصی مجمع بسیجیان اراک شامل کارگروه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، علمی آموزشی و پژوهشی، بانوان، تربیتی و اخلاقی، دفاعی و کارگروه سلامت است که هر یک نیز دارای حوزه‌های مختلف فعالیتی هستند و در راستای بررسی مشکلات و ارائه راهکارها به شکل ماهیانه جلساتی را برگزار می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک تصریح کرد: کارگروه‌های مجمع بسیج باید نتایج جلسات و مهمترین مصوبات کارگروه را در مجمع مطرح کنند که در صورت تائید نهایی به سازمان‌های اجرایی اعلام می‌شود.

پاسدار رضایی ادامه داد: مجمع عمومی بسیج با استفاده از دیدگاه‌های بسیجیان نخبه و متخصص به دنبال ارائه راهکارهای عملیاتی به مسئولان شهرستان است و در دومین مجمع سالانه بسیج ناحیه مقاومت اراک فردا سه طرح مطرح و با بررسی از سوی اعضاء به رد یا تائید اعضاء مجمع خواهد رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات