خبرهای داغ:
بسیجیان، مردم شهید پرور قم و خانواده معظم شهدا با تقدیم 10 هزار شاخه گل و غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا به میهمانی لاله ها می روند.
کد خبر: ۸۶۳۱۰۹۴
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران استان قم گفت: بسیجیان، مردم شهید پرور قم و خانواده معظم شهدا با تقدیم 10 هزار شاخه گل و غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا به میهمانی لاله ها می روند.

سردار سید جواد هاشمی افزود: همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی 72گلزار شهید، با حضور مردم قم، خانواده شهدا، مسوولان و خادمان به شهدا در شهر و پنج بخش و روستاهای قم غبارروبی و گلباران می شود.

مسوول کمیته ایثارگران دهه فجر با اشاره به اینکه این مراسم با هماهنگی کمیته ایثارگران دهه فجر برگزار می شود، اضافه کرد: مراسم میهمانی لاله ها به منظور عطر افشانی و گلباران و تجدید میثاق با آرمانهای شهدا در سی و هفتمین فجر انقلاب اسلامی برگزار  می شود.

سردار هاشمی تاکید کرد: این مراسم در گلزار علی بن جعفر(ع) با حضور سپاه امام علی بن ابی طالب(ع)، گلزار شیخان و سوم خرداد با حضور فرماندهی نیروی انتظامی، امامزاده ابراهیم، آمادگاه منظریه ارتش، بهشت معصومه(س) پدافند هوایی، حضور بخشداری ها در گلزارهای شهدای روستایی، بنیاد حفظ آثار و سپاه مزار شهدای گمنام در نقاط مختلف شهر و روستا برگزار می شود.

وی ادامه داد: در کلیه گلزارهای شهری و روستایی خادمان به شهدا در بنیادشهید وامور ایثارگران حضور دارند.

سردار هاشمی بیان داشت: حرکت کاروان گل از مسجد باب الجنه به سمت گلزار علی بن جعفر (ع) و میدان معصومیه (س) به سمت گلزار شهدای امامزاده ابراهیم(ع) از جمله برنامه های این مراسم می باشد.

وی گفت: این مراسم روز پنج شنبه 15بهمن در تمامی گلزارهای استان از ساعت 15:30 برگزار می شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها