برگزاری شب شعر انقلاب،افتتاح اولین دفتر شهرستانی حوزه هنری استان در بیجار، همکاری با سپاه بیت المقدس در برگزاری جشنواره شعر آیینی از جمله برنامه های حوزه هنری استان کردستان در دهه فجر است.
کد خبر: ۸۶۳۱۰۶۵
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان ، امین مرادی رئیس حوزه هنری استان ضمن اعلام گفت : به منظور گرامیداشت سی وهفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و در راستای برنامه های حوزه هنری استان کردستان در ایام ا... دهه مبارکه فجر محفل ادبی شب شعر انقلاب با حضور شاعران برجسته استان و هنرمندان عضو کانون شعر حوزه هنری در محل پردیس سینمایی بهمن سنندج برگزار می گردد.

وی با اشاره به برنامه های پیش بینی شده حوزه هنری گفت: حضور در نمایشگاه محصولات فرهنگی در محل کتابخانه امام خامنه ای سنندج و ارائه محصولات و تولیدات هنری حوزه هنری استان کردستان که همزمان با 12 بهمن با حضور آیت ... حسینی شاهرودی نماینده محترم ولی فقیه در استان افتتاح گردید، آغاز گر برنامه های این حوزه در این ایام بوده است.

مرادی افزود : دومین برنامه برگزاری شب شعر انقلاب است که از ساعت 18 روز چهارشنبه 14 بهمن ماه شاعران توانمند استان در محفلی ادبی آخرین سروده های خود را در موضوع انقلاب قرائت می نمایند .

وی با دعوت از علاقه مندان جهت حضور در این محفل ادبی گفت : با زخوانی اشعار ناب انقلاب اسلامی، مانور فرهنگی شاعران، همنشینی شاعران انقلابی و معرفی چهره های جوان شعر انقلاب از مهم‌ترین اهداف این محفل است.

رئیس حوزه هنری استان کردستان افزود: از دیگر برنامه های مهم حوزه هنری انشاء ا... افتتاح اولین دفتر شهرستانی حوزه هنری استان در شهرستان بیجار می باشد که در این ایام با حضور مدیران استانی و کشوری افتتاح می گردد.

وی با تقدیر ازحمایت های نماینده ولی فقیه در استان ، استاندار فرهنگی کردستان، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ، فرماندار شهرستان بیجار، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان و دیگر عزیزانی که در خصوص راه اندازی این دفتر همکاری لازم را با حوزه هنری استان کردستان داشته اند افزود: دفتر حوزه هنری انقلاب اسلامی شهرستان بیجار پنجمین دفتر شهرستانی حوزه هنری در سطح کشور می باشد که با نگاه ویژه رئیس حوزه هنری کشور جناب حاج آقای مؤمنی و مساعدت های مدیرکل امور استانها ومجلس حوزه هنری جناب آقای دکتر مصلحی با توجه به پتانسیل های هنری و فرهنگی شهرستان بیجار مجوز برپایی آن صادر گردیده که انشاء ا... در هفته آینده فعالیت رسمی این دفتر آغاز خواهد شد.

مرادی به مشارکت در برنامه های مختلف فرهنگی و هنری با دستگاه های مختلف اشاره نمود و گفت : همکاری با سپاه بیت المقدس در برگزاری جشنواره شعر آیینی (پیامبراعظم (ص) اهل بیت عصمت (ع) و وحدت )و برگزاری جشن انقلاب از مهمترین برنامه های مشارکتی است که در ایام دهه مبارکه فجر انجام می گیرد.

رئیس حوزه هنری استان کردستان همچنین گفت: برگزاری نمایشگاه تجسمی و پذیرایی از دانش آموزان مدارس در مقاطع مختلف تحصیلی در پردیس سینمایی بهمن سنندج با همکاری اداره کل آموزش و پرورش و نواحی 1 و2 شهرستان سنندج با اکران فیلم های سینمایی و تخفیف ویزه در جهت ایجاد شور و نشاط از دیگر برنامه های حوزه هنری می باشد.

وی در پایان افزود :در کنار حضور در مراسم غبار روبی مزار شهداء که پنج شنبه 15 بهمن انجام می گردد حضور هنرمندان حوزه هنری استان کردستان در راهپیمایی عظیم یوم ا... 22بهمن که قطعا امسال باشکوه تر از سالهای گذشته برگزار می گردد پایان بخش برنامه های پیش بینی شده حوزه هنری در این ایام می باشد.

ارسال نظرات