یکی ازيادگاران دفاع مقدس در واكنش به عادي سازي رابطه با امريكا توسط مسئولين:
یکی از يادگاران دفاع مقدس بيان داشت: امام حسین(ع) در شب عاشورا با عمر سعد مذاکره نکرد، بلكه اتمام حجت كرد.
کد خبر: ۸۶۳۱۰۶۲
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴
به گزارش خبرگزاري بسيج از خراسان رضوي، سرهنگ امینی در يادواره سرداران و 15 شهید روستای قلعه سرخ تربت جام با تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا افزود: آثار و برکات خون شهیدان کشور را در مقابل توطئه های داخلی وخارجی بیمه کرد.
 
وی تصریح کرد: شهید با تقدیم جان خود با خدا معامله کرد و در این راه به سود صد درصدی وسعادت اخروی رسید، شهید ازحیات برزخی برخوردار،حاضر وناضراست ،شهید مصداق عند ربهم یرزقون است.

وی بیان داشت: رمز ماندگاری این نظام مقدس طبق وصایای شهدا ولایت فقیه است، که اجازه نمیدهد هیچ بن بستی در مسیرانقلاب ایجاد شود که شهیدان بارها بر ولایت پذیری وپشتیبانی از رهبری به ما تأکید وسفارش کردند.

یادگار هشت سال دفاع مقدس خاطرنشان کرد: ولایت مداری،اخلاق مداری،دشمن شناسی مهمترین خصیصه های شهدا است.

وی ضمن انتقاد به موضع گیری برخی از مسئولان دولتی درمسیر عادی سازی روابط با امریکا و بیان این مطلب که امام حسین(ع) هم در شب عاشورا با عمر سعد مذاکره کرد گفت: این مباحث با واکنش حضرت آقا مواجه شد و ایشان فرمودند این چه  فهمی است که از اسلام دارید،آن مذاکره؛ یعنی اتمام حجت، نهیب به دشمن این مذاکره؛ یعنی بده بستان و قياس مع الفارق است.

اين ارشناس سیاسی با اشاره آماری به تذکرهای رهبر فرزانه و هوشیاری مسئولان درخصوص بستن راه های نفوذ گفت: ولایت فقیه رمز نفوذ ناپذیری و صد آهنین درمقابل نفوذ دشمن است.

وی با اشاره به فتنه سال 78 و 88  ودیگر فتنه های پیش رو اظهار داشت: فتنه گران هنوز از مردم عذرخواهی نکردند دربازگشت به قدرت امیدوارند، ،مرزشان با دشمن مشخص نیست ،امروز عوامل آنان با نفوذ دردولت  ضمن جزخوانی به دنبال تطهیر خود وتخطئه جایگاه کلیدی نظام از جمله رهبری وشورای نگهبان هستند.

امینی تأکید کرد: مردم باحضورحداکثری نقش اثرگذار خود را درانتخاب افراد صالح ومعتقد به نظام و ولایت در مجلس خبرگان وشورای اسلامی به منصه ظهور قرار دهند و راه نفوذ دشمنان داخلی وخارجی را ببندند.

شایان ذکراست؛ روایت خاطرات شهدا ونقل نحوه شهادت سردارمحمد ابراهیم شریفی،سرود ومداحی از دیگر برنامه های فرهنگی این یادواره بود.

گفتنی است؛یادواره سرداران و15 شهید روستای قلعه سرخ تربت جام همزمان با جشن انقلاب باحضور امام جمعه شهر نصرآباد،مسئولان اجرایی،نظامی ،انتظامی ،قشر های مختلف مردم وهمرزمان در مسجد جامع برگزارو در خاتمه حاضرین با عطر افشانی وگلباران مزار شهدای این خطه ضمن تجدید میثاق با آرمان های شهدا، امام راحل و رهبری برادامه راه آنان تأکید داشتند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها