مسئول بسیج دانش‌آموزی استان مرکزی گفت: بیش از 8 هزار دانش‌آموز بسیجی در آزمون علمی امیدان، پویندگان و پیشگامان به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.
کد خبر: ۸۶۳۱۰۵۱
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۷

سرهنگ پاسدار محمدتقی امینی در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج استان مرکزی، از برگزاری آزمون علمی امیدان، پویندگان و پیشگامان دانش‌آموز در سطح استان مرکزی همزمان با سراسر کشور خبر داد و گفت: بیش‌از 8 هزار دانش‌آموز بسیجی استان مرکزی در 26 حوزه امتحانی به مدت 2 روز با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و سطح علمی خود را مورد سنجش با یکدیگر قرار می‌دهند.

وی افزود: در شهرستان اراک 4 حوزه امتحانی و در دیگر شهرستان‌ها 2 حوزه امتحانی در نظر گرفته شده است که در روز 5 شنبه مصادف با 15 بهمن‌ماه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان مرکزی تصریح کرد: روز 16 بهمن‌ماه دانش‌آموزان در بخش پویندگان و پیشگامان در این رقابت علمی حضور خواهند یافت و سطح اطلاعات علمی خود را مورد سنجش قرار می‌دهند.

سرهنگ پاسدار امینی با اشاره به اهداف برگزاری این مسابقات گفت: اهداف برگزاری این آزمون علمی، توانمندسازی دانش‌آموزان بسیجی و شناسایی و رشد علمی دانش‌آموزان سرآمد و مستعد بسیجی، حمایت و ارائه خدمات و ارتقاء سطح تحصیلی این دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

وی افزود: حضور در این مسابقات تنها مختص دانش‌آموزان بسیجی نبوده و می‌توانند سایر دانش‌آموزان در این مسابقات شرکت داشته باشند در حقیقت با حضور در این آزمون علمی بُنیه علمی خود را در یک رقابت سالم می‌آزمایند.

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان مرکزی تصریح کرد: نتایج این آزمون یک ماه آینده به شرکت کنندگان به شکل کتبی اعلام می‌شود و جوایزی به نفرات برتر اختصاص می‌یابد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات