آشنایی جوانان با آرمان های امام راحل
بیان خاطرات، حقایق و وقایع دوران انقلاب به منظور آگاه سازی جوانان نسبت به وضعیت کشور بسیار مهم است، که باید به صورت جدی در دستور کار مسئولان امر قرار گیرد.
کد خبر: ۸۶۳۱۰۰۱
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۹

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات:  مصطفی شاکری فرمانده حوزه ثارالله شهرستان عقدا استان یزد در حاشیه شب شعر انقلاب که به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر برگزار شد گفت: باید با برگزاری برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر، مضامین اصلی نظام را برای مردم بازگو کرد.

وی تصریح کرد: امروز با گذشت چندین سال از پیروزی انقلاب با حضور نسل جوان انقلابی در عرصه‌های مدیریتی روبرو هستیم که می‌طلبد قبل از ورود این نیروها به حیطه‌های اداره کشور به خوبی با تجارب و فداکاری‌های پیشکسوتان در دوران قبل از انقلاب آشنا شوند.

فرمانده حوزه سه ثارالله با تاکید بر لزوم آشنایی جوانان با آرمان‌های امام راحل افزود: بیان خاطرات، حقایق و وقایع دوران انقلاب به منظور آگاه سازی جوانان نسبت به وضعیت کشور بسیار مهم است، که باید به صورت جدی در دستور کار مسئولان امر قرار گیرد.

شاکری افزود: شعار امسال گرامیداشت دهه فجر تداوم، اقتدار و عزت اسلامی در پرتو ولایت مداری، همدلی و هم‌زبانی که برنامه هایی تحت این عنوان در سطح عقدا برنامه‌ریزی شده است.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری برنامه های  نشست بصیرتی در سه پایگاه، برگزاری کارگاه اقتصادی مقاومتی در دو پایگاه، محفل قرآنی، نور افشانی، شب خاطره، جشن انقلاب، مسابقات ورزشی در سطح پایگاه ها، پخش فیلم های جشنواره عمار، نمایشگاه کتاب و روز شمار انقلاب، فضا سازی پایگاه و مساجد برای برگزاری مراسم و برگزاری اردوهای صالحین از جمله برنامه ها و فعالیت های حوزه سه ثارالله در بخش و شهر عقدا می باشد.

این شب شعر با مضامین انقلابی برگزار شد. در این همایش بسیجیان شهرستان اردکان با تجلیل از آرمان های مقدس امام راحل(ره) و تاکید بر ولایت پذیری از جانشین و نائب بر حق وی حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) به بیان سروده های خود پرداختند.

 

 

انتهای پیام/ت

ارسال نظرات