مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات کرمان: بزرگترین اتفاق قرن بیستم تاریخ انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام (ره) است و امروز این انقلاب مرزهای جغرافیایی جهان را درنوردیده است.
کد خبر: ۸۶۳۱۰۰۰
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۸

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات: هادی محمدی  ضمن گرامیداشت سی و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: همه انقلابیون و نخبگان وظیفه دارند عظمت انقلاب و امام (ره) را به نسل‌های آینده و کسانی که انقلاب را درک نکرده‌اند، منتقل کنند.

وی ادامه داد: بزرگترین اتفاق قرن بیستم تاریخ انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام (ره) است و امروز این انقلاب مرزهای جغرافیایی جهان را درنوردیده است.

وی با بیان اینکه حماسه 22 بهمن سال 57 معجزه الهی بود، اظهار کرد: امروز حقانیت انقلاب و امام برای مردم جهان ثابت شده است.

 محمدی یادآور شد: ما حقانیت امام و انقلاب را در حماسه نهم دی ماه سال 88 با چشم خود دیدیم و مشاهده کردیم که مردم ایران در روز نهم دی ماه با بصیرت وارد میدان شدند و انقلاب را از پرتگاه نجات دادند.

 محمدی افزود: این انقلاب صاحب دارد و ما در طول تاریخ هم ریزش و هم رویش را داشته‌ایم، در عده‌ای از خواص ریزش و عده‌ای نیز رویش را شاهد بوده‌ایم و این برنامه همیشگی است و تا زمانی که حق باشد فتنه و باطل نیز وجود دارد و این فتنه‌ها آزمونی برای مسلمانان است.

 محمدی به بحث انتخابات اشاره و بیان کرد: هفتم اسفند ماه برگزاری انتخاباتی بسیار مهم و سرنوشت‌ساز است و ملت ایران با بصیرت و هوشیاری پای صندوق‌های رای می‌آیند.

وی به انتخاب فرد اصلح در انتخابات مجلس شورای اسلامی و لیست اصلح در انتخابات خبرگان رهبری اشاره کرد و یادآور شد: بهترین معیار و شاخص در بحث انتخابات فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع مردم قم است.

 محمدی با اشاره به سخنان رهبری افزود: اگر کسانی فهرستی یا فردی را معرفی کردند اگر متدین، مومن، انقلابی و در راه امام باشند به حرفشان اعتماد می‌کنم اما اگر دیدم به مصالح انقلاب و دین و استقلال کشور خیلی اهمیتی نمی‌دهند و دلشان دنبال حرف آمریکا و غیر آمریکا است به حرفشان اعتماد نمی‌کنم.

وی ادامه داد: امروز افراد زیادی به میدان آمدند، اما ملاک بحث شعار و عمل است، کاندیدای اصلح باید در هر دو مورد برتر باشد و گفتار وی همراه با عمل باشد و این را در پیشینه انقلاب ثابت کرده باشد.

 وی بهترین معیار و شاخص را در امر انتخابات فرمایشات رهبر معظم انقلاب دانست و گفت: حضور حداکثری مردم در راهپیمایی بزرگ 22 بهمن ماه و انتخابات هفتم اسفند ماه امنیت و اقتدار امروز نظام را پایدارتر و یکی از اصلی‌ترین شعار انقلاب یعنی استقلال آزادی، جمهوری اسلامی را برای همیشه محقق می‌کند.

 نماینده بسیج مساجد ومحلات  تصریح کرد: یقین بدانید شهدا که امنیت را برای جامعه به ارمغان آوردند در روز 22 بهمن و هفتم اسفند ماه نظاره‌گر حضور مردم خواهند بود و ناظران اصلی انتخابات شهدا هستند.

 سرهنگ محمدی  به برنامه‌های دهه فجر توسط سپاه و بسیج اشاره نمود و گفت: زدن زنگ انقلاب در مدارس، برگزاری نشست‌های بصیرتی، افتتاح طرح‌های اقتصاد مقاومتی، غبارروبی قبور مطهر شهدا، سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا و راهپیمایی 22 بهمن ماه با حضور آحاد مردم از محل میدان 22 بهمن به طرف میدان معلم از جمله برنامه‌های این نهاد است.

انتهای پیام/ت

ارسال نظرات