خبرهای داغ:
حجت الاسلام حاجی زاده گفت: دشمنان انقلاب اکنون پس از ناکامی در رویارویی سخت به عرصه جنگ نرم و تهاجم فرهنگی روی آورده اند و بخصوص بحث نفوذ در مراکز تصمیم گیری و تصمیم سازی کشور را دنبال می کنند.
کد خبر: ۸۶۳۰۹۹۱
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸
حجت الاسلام حاجی زاده نماینده ولی فقیه در سپاه فجر فارس در جمع خبرنگاران با تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: دوازدهم بهمن ماه سالروز ورود امام خمینی (ره) به ایران یک نقطه عطف در تاریخ جهان و آغاز یک جریان و نهضت تاثیرگذار بر روند تعاملات جهانی بود.

حجت الاسلام حاجی زاده با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی در ایران طلوع و زنده شدن نهضت اسلام ناب محمدی(ص) و جریان مقاومت را در پی داشت، افزود: پیام پیروزی انقلاب اسلامی الگو و امید دهنده برای ملت های مظلوم در سراسر جهان و موید این موضوع است که مقاومت و اتکاء به الطاف الهی تنها راه پیروزی و غلبه بر مستکبران و زورگویان جهانی است.

وی با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی ایران محاسبات و پیش بینی های استکبار جهانی را بهم ریخت، گفت: استکبار جهانی و آمریکا که در طول سالیان متمادی با حمایت از رژیم طاغوتی پهلوی نقش اصلی را در سرکوب و جنایات رژیم شاهنشاهی در حق ملت ایران ایفا می نمودند پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز همچنان دشمنی ها و نیرنگ های خود را ادامه داده اند.

نماینده ولی فقیه در سپاه فجر فارس در ادامه صحبت هایش با بیان اینکه دهه فجر فرصت بسیار خوبی برای معرفی دستاوردهای انقلاب اسلام و مهم تر از همه بصیرت افزایی و روشنگری پیرامون برنامه های دشمنان انقلاب اسلامی است، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی و در راس آن ها آمریکا از همان بدو پیروزی انقلاب اسلامی نقشه های مختلفی را برای ضربه زدن به نظام اسلامی طراحی و اجرا نموده اند، دشمنان انقلاب اکنون پس از ناکامی در رویارویی سخت به عرصه جنگ نرم و تهاجم فرهنگی روی آورده اند و بخصوص بحث نفوذ در مراکز تصمیم گیری و تصمیم سازی کشور را دنبال می کنند.

وی با بیان اینکه دهه فجر «دهۀ ایستادگی و اتکاءِ به خدا تا پیروزی» است، گفت: علما و مردم مومن استان فارس نقش بسزایی در مبارزات پیش از انقلاب و همچنین پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع از آن داشته اند، استان فارس 157 شهید را در برهه مبارزات و پیروزی انقلاب اسلامی و 15 هزار شهید را هم در دوران دفاع مقدس برای دفاع از ارش های انقلاب تقدیم نظام اسلامی نموده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس دهه فجر را زمان مناسب برای  تبیین اندیشه های امام خمینی (ره) عنوان نمود و افزود: تبیین ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی برای نسل نوجوان و جوان بخصوص در برهه و عصر حاضر بسیار مهم است، دشمنان انقلاب اسلامی همواره سعی نموده اند با تعاریف ساختگی و با بهره گیری از ابزار رسانه، اندیشه های بنیانگذار انقلاب اسلامی را مخدوش نمایند.

وی با اشاره به وضعیت کشورهای منطقه غرب آسیا گفت: استکبار جهانی دو هدف عمده را دنبال می کند، هدف اول مخدوش نمودن چهره واقعی اسلام با بهره گیری از گروه های تروریستی است و هدف دیگر ضربه زدن به انقلاب اسلامی در حوزه های امنیتی و فرهنگی است، البته رزمندگان اسلام با الگوبرداری از ارزش های انقلاب اسلامی در مقابل خدعه های استکبار جهانی در منطقه مقاومت و ایستادگی نموده اند و در آینده نزدیک نیز شاهد پیروزی رزمندگان اسلام خواهیم بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه فجر فارس در ادامه صحبت هایش با اشاره به اینکه اجرای صدها برنامه فرهنگی برای ایام الله دهه فجر پیش بینی شده است افزود: بسیجیان استان فارس که همواره در دفاع از انقلاب اسلامی پیشرو بوده اند در ایام الله دهه فجر نیز ده ها نشست  بصیرتی- فرهنگی را با هدف بازخوانی ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی برگزار خواهند نمود.

حجت الاسلام حاجی زاده در پایان صحبت هایش با اشاره به اهمیت انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی برای انتخابات پیش رو برنامه ریزی گسترده ای انجام داده اند اما مردم با بصیرت ایران با حضور باشکوه در راهپیمایی بیست و دوم بهمن و همچنین حضور گسترده در انتخابات اسفند ماه و انتخاب اصلح، تجدید بیعتی دوباره با رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) داشته و بار دیگر پاسخ دندان شکنی به دشمنان انقلاب اسلامی خواهند داد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها