مسئول بسیج جامعه زنان در گفتگو با بسیج:

یادمان "زن و انقلاب اسلامی" فردا رونمایی می شود

مراسم رونمایی از یادمان زن در دفاع مقدس فردا ساعت 14 در قطعه 39 بهشت زهرا در کنار مزار شهیدان طیبه واعظی دهنوی و فاطمه جعفریان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۳۰۹۶۳
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸
مینو اصلانی مسئول بسیج جامعه زنان در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: مراسم رونمایی از یادمان زن در دفاع مقدس فردا ساعت 14 در قطعه 39 بهشت زهرا در کنار مزار شهیدان طیبه واعظی دهنوی و فاطمه جعفریان برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این مراسم از خانواده این دو شهید بزرگوار وهمچنین از شهیدان مدافع حرم تجلیل به عمل خواهد آمد.

اصلانی ادامه داد: این مراسم به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و زنان شهیدی است که برای پیروزی و به ثمر نشستن انقلاب اسلامی با رژیم منحوس پهلوی مبارزه کردند و در زیر شدیدترین شکنجه ها به شهادت رسیدند.

مسئول بسیج جامعه زنان گفت: در این مراسم که با قرائت قرآن کریم و اجرای سرودهای انقلاب اسلامی آغاز می شود پیام رهبر معظم انقلاب به کنگره هفت هزار زن شهید بازخوانی خواهد شد.

اصلانی گفت: مقام معظم رهبری شهدای زن انقلاب اسلامی را لشگری از فرشتگان نامیدند و ما از این فرشتگان که برای به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی و تداوم آن نه تنها فرزندان، همسران، پدران و برادران خود را راهی میدان نبرد کردند بلکه خود نیز در وسط میدان حضور پیدا کرده و جان خویش را فدای انقلاب اسلامی کردند تجلیل خواهیم کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار