آلیا در گفتگو با بسیج عنوان کرد

شوخی ابتکار با آلودگی هوای تهران!

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: آلودگی هوای تهران و کلان شهرها یک مسئله جدی است و سازمان محیط زیست بیشتر از این به شعور مردم اهانت نکند خانم ابتکار نباید این مسئله را به شوخی بگیرد.
کد خبر: ۸۶۳۰۹۴۳
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵

فاطمه آلیا عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: موضوع آلودگی هوا یک موضوع فرابخشی بوده و دستگاه های مختلفی در این موضوع دخیل هستند.

وی با تأکید بر اینکه پاسخگوی اصلی آلودگی هوای تهران سازمان محیط زیست است افزود: گویا خانم ابتکار فراموش کردند که متولی این موضوع هستند و باید توضیح دهند.

نماینده مردم تهران با اشاره به بهره برداری انتخاباتی و سیاسی خانم ابتکار خاطر نشان کرد: آلودگی هوای تهران و کلان شهرها یک مسئله جدی است و سازمان محیط زیست بیشتر از این به شعور مردم اهانت نکند.

آلیا با بیان اینکه مردم باید حل مشکل آلودگی هوا را از سازمان محیط زیست مطالبه کنند تصریح کرد: خانم ابتکار نباید این مسئله را به شوخی بگیرد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به اینکه سازمان باد و باران در رفع آلودگی هوای تهران موفق تر بوده اظهار داشت: بصیرت مردم به اندازه ای هست که بازی های سیاسی پاره ای از دولتمردان را در این زمینه تشخیص دهند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار