خبرهای داغ:
سرهنگ توکل گفت: مردم مومن و با بصیرت ایران با حضور گسترده در در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید میثاق خواهند نمود.
کد خبر: ۸۶۳۰۹۳۸
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵
سرهنگ دوم پاسدار غلامرضا توکل فرمانده سپاه نی ریز در گفتگو با تنویر ضمن گرامیداشت فرارسیدن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی گفت : یاد و خاطره امام خمینی (ره)  که ملت ایران را از اسارت طاغوت رهایی بخشید گرامی می داریم و  از مردم شریف و ولایتمدار شهرستان نی ریز که با حضور باشکوه و آگاهانه خود در تشییع پیکرهای مطهر شهدای گمنام برگ زرینی دیگر در تاریخ پرافتخار شهرستان رقم زدند، تشکر می نماییم.

وی با اشاره به اینکه دشمنی 37 سالۀ آمریکا و استکبار جهانی با انقلاب اسلامی همچنان ادامه دارد، گفت: دشمن در طول دوران انقلاب همواره در کمین بوده است تا انقلاب را از مسیر اصلی خود منحرف نمایند اما در سایه رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی) و با اطاعت پذیری مردم ولایتمدار، نقشه های نظام سلطه همواره نقش بر آب شده اند.

فرمانده سپاه نی ریز  با اشاره به اینکه در ایام دهه فجر بیش از 150 برنامه فرهنگی و اجتماعی در ستاد و رده های زیر مجموعه سپاه نی ریز برگزار خواهند شد، گفت: این برنامه ها با محوریت نهضت روشنگری، تبیین و انتقال فرهنگ انقلاب اسلامی  به نسل جوان برگزار خواهند شد.

سرهنگ توکل در رابطه با برنامه های شاخص پیش بینی شده برای دهه فجر گفت:  فضا سازی سطح شهرستان و روستاها، برپایی نمایشگاه استکبارستیزی و انقلاب اسلامی، تجدید میثاق با شهدای عزیز انقلاب اسلامی، گلباران قبور مطهر شهدا، برگزاری نشست های بصیرتی و نهضت روشنگری، برگزاری یادواره شهدا، برگزاری میقات صالحین و هیئت عاشقان ولایت و منتظران موعود (عج)، برگزاری کمپین "من رای می دهم زیرا ..."، اجرای برنامه روز شهرستان با محوریت  وحدت و همبستگی و برپایی جشن انقلاب در پایگاه های مقاومت بسیج از جمله برنامه های پیش بینی شده برای دهه فجر انقلاب اسلامی هستند.

سرهنگ توکل با اشاره به اینکه مردم مومن و با بصیرت ایران با حضور گسترده در در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید میثاق خواهند نمود، گفت: خداوند توفیقات الهی خویش را نصیب همه مومنانی که در راه اسلام و انقلاب اسلامی قدم بر می دارند، نماید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها