خبرهای داغ:
سرهنگ آزاد گفت: حضور پرشکوه مردم با بصیرت در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی تجدید بعیت و میثاقی دوباره با آرمان های امام راحل (ره) و شهیدان خواهد بود.
کد خبر: ۸۶۳۰۹۲۸
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱
سرهنگ پاسدار عبدالله آزاد فرمانده سپاه لامرد در نشست خبری تشریح برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: بیش از 150 ویژه برنامه همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در شهرستان لامرد اجرا می شوند.

وی ادامه داد: پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن 1357 نقطه عطفی در تاریخ جهان بخصوص تاریخ جهان اسلام بود و پس از گذشت چهار دهه همچنان انقلاب اسلامی ایران قدرتمند تر و با شکوه تر از قبل مسیر خود را طی می کند، انقلاب اسلامی ایران با رهبری  فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) که جانشین شایسته ای برای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) بوده اند و هستند راه خود را ادامه می دهد.

سرهنگ آزاد افزود: وظیفه ما در این برهه از زمان تبیین اندیشه امام راحل (ره) و برگزرای باشکوه مراسم دهه فجر انقلاب اسلامی است، در هر کشوری تاریخ پیروزی و استقلال کشورش را بطور شایسته ای جشن می گیرند، بسیجیان شهرستان نیز دهه فجر امسال با برنامه های متنوع فرهنگی، بصیرتی، ورزشی و هنری در خدمت بسیجیان و آحاد مردم غیور و شهید پرور شهرستان لامرد خواهند بود.

وی ادامه داد:  مهم ترین برنامه های پیش بینی شده برای دهه فجر، برگزاری یادواره های شهدا و ویژه برنامه آبروی محله (به محوریت شهید مصطفی شیری در چاهنو کریم آباد)، برگزاری نشست های بصیرتی در مرکز و سراسر بخش های شهرستان لامرد با حضور سخنرانان مطرح کشوری، افتتاح کافی نت شباب در بخش چاهورز،برگزاری کارگاه های آموزشی سبک زندگی اسلامی با موضوعات تربیت فرزند و تحکیم خانواده و دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران خواهند بود.

سرهنگ آزاد در ادامه صحبت هایش دیگر برنامه های پیش بینی شده برای دهه فجر انقلاب اسلامی را مسابقات کتاب خوانی، مسابقات بومی محلی، نشست هیئت منتظران موعود و عاشقان ولایت، اردوهای یک روزه حلقات برتر صالحین، مسابقات ورزشی و هنری عنوان نمود.

فرمانده سپاه لامرد در پایان صحبت هایش با اشاره به برگزاری رویداد مهم و سرنوشت ساز انتخابات در ایم پیش رو، گفت: حضور پرشکوه مردم با بصیرت در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی تجدید بیعت و میثاقی دوباره با آرمان های امام راحل (ره) و شهیدان خواهد بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها