مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان گفت: خانواده سنگ بنای اجتماع می باشد و تنها با خانواده های سالم، استوار و صالح، می توان انتظار جامعه ای سالم، استوار و صالح را داشت.
کد خبر: ۸۶۳۰۸۹۴
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مراسم همایش سیاسی بصیرت با حضور پرشور خواهران بسیجی در محل مسجد قبله به همت حوزه 1 بسیج خواهران حضرت خدیجه (س) برگزار گردید.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان ضمن سخنانی در خصوص نهاد مقدس خانواده گفت:از مجموع موضوعات و معارف اسلامی چنین بر می آید که در میان نهادهای اجتماعی، خانواده در تربیت و تکامل آدمی بزرگترین نقش و وظیفه را بر عهده دارد.

حجت الاسلام تقی خدایی فام افزود: اسلام می خواهد زن و مرد در کمال صفا و صمیمیت و حسن نیت در جوار هم زندگی کنند و محیط خانه از هر جهت برای تربیت نسل خوب و شایسته آماده باشد.

وی با بیان اینکه زن و شوهر با الهام از قوانین حیات بخش اسلام، می توانند محیط خانواده را آکنده از عشق و صفا کرده و کانون پرمهری را برای فرزندان خود فراهم آورندافزود:فرزندان این نوع خانواده ها نیز، انسان هایی دلسوز ، عنصرهای پر کار و متعهد و هدفمند در جامعه می باشند و در این صورت روح مودت و محبت بر اعضای خانواده حاکم بوده و از نشاط ، سلامتی و هم آهنگی در پیشرفت برخوردار خواهند بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان تصریح کرد: به گفته قرآن، خانواده ای که در آن انس و الفت بوده، و پایبند به اصول و ارزش های دینی باشد و همواره ذکر دعا و قرآن در آن باشد، خداوند بنیان چنین خانه و خانواده ای را مستحکم می سازد.

حجت الاسلام خدایی فام افزود: ایام الله دهه مبارک فجر و حضور حماسی و سلحشورانه مردم وفادار ایران در این صحنه‌ها نشان از اوج همدلی و همزبانی و وحدت و اتحاد ملیملت بزرگ ایران اسلامی، حول محور ولایت فقیه است.

وی در پایان گفت:با بصیرت و آگاهی مردم و پیروی از ولایت فقیه، همچون گذشته انقلاب اسلامی از فتنه های داخلی و خارجی محفوظ می ماند.

ارسال نظرات