وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در جمع مردم دامغان گفت: اقتدار امروز ایران اسلامی به برکت خون شهدا، درایت امام و رهبری و ایستادگی ملت در برابر سلطه‌گران حاصل شده است.
کد خبر: ۸۶۳۰۸۸۴
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵



به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، سید حسن قاضی زاده هاشمی شامگاه سه شنبه در جریان سفر خود به شهرستان دامغان در دیدار با مردم این شهرستان در مسجد جامع دامغان با تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: امروز اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی سبب شده که وزیر امور خارجه کشورمان و همکارانش در سخت‌ترین گفتگوهای بین المللی با قدرت و صلابت در کنار قدرت‌های جهانی می‌نشینند، بحث می‌کنند و حق ملت مقاوم ایران را می‌گیرند، این همه عزت مرهون جانفشانی‌های شهدا و ایثارگران است.

وی اضافه کرد: از نقش هم‌پیمانانمان و سربازان جان‌برکف جبهه مقاومت نیز در اقتدار ایران اسلامی نباید غافل شویم، جان‌فشانی‌های حزب الله لبنان و دلاور مردان جبهه مقاومت در عراق و سوریه را نباید فراموش کنیم، آنها فرزندان دلیر گفتمان انقلاب، امام و رهبری هستند که مقاومتشان بر صلابت و اقتدار امت اسلام می‌افزاید.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: همه ما در هر پست و جایگاه وامدار خون شهدا هستیم و باید همواره ایثارگری‌های خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان را به‌خاطر داشته باشیم، اگر رشادت‌ها و جانفشانی‌های فرزندان غیور آنها نبود، امروز هیچ‌یک از ما آسایش، امنیت و رفاه فعلی را نداشتیم و شاید اثری از شهر و دیار ما باقی نمانده بود.



مقام عالی وزارت بهداشت با بیان اینکه در دوران حکومت منحوس پهلوی کشور ما از منظر سیاسی نیز یک وابسته محض بود که سردمداران آن نیتی برای خدمت به مردم و میهن نداشتند، گفت: فاصله اقتدار سیاسی امروز ایران اسلامی قابل مقایسه با دوران پیش از پیروزی انقلاب نیست، نگاه امروز مجامع جهانی به مسؤولان کشور ما تماما حاکی از احترام به نظامی مستقل است که از هیچ قدرتی فرمان نمی‌برند.

وی با اشاره به سومین سفر خود به شهرستان دامغان در طول مدت تصدی وزارت بهداشت، مردم این خطه را پیروان راستین مکتب خمینی کبیر(ره) نامید و افزود: در دوران سیاه نظام ستم‌شاهی برخی استان‌های ما حتی یک پزشک متخصص نداشت، مردم به دلیل بیماری‌های نه‌چندان سخت جان خود را از دست می‌دادند و وجود پزشکان درجه دو وسه برخی کشورهای آسیایی از خاطرات اغلب کسانی است که آن دوران را به یاد دارند.

قاضی زاده هاشمی خاطر‌نشان کرد: مردم پرتلاش و ولایتمدار دامغان همواره از یاوران اصلی آرمان های بلند انقلاب اسلامی بوده و هستند که داشتن رتبه دوم کشور از نظر تقدیم بیشترین میزان شهدا به نسبت جمعیت سندی بر این مدعا است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها