همزمان با فرارسیدن ایام دهه فجر؛

زنگ انقلاب در سپاه ناحیه نظرآباد نواخته شد

در سی و هفتمین سالروز گرامیداشت ایام الله دهه فجر، مراسم زنگ انقلاب در حسنییه سپاه ناحیه نظرآباد با حضور کلیه پایوران و سربازان این ناحیه همزمان با ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) با پخش سرود جمهوری اسلامی ایران برگزار گردید.
کد خبر: ۸۶۳۰۸۴۴
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، در سی و هفتمین سالروز گرامیداشت ایام الله دهه فجر، مراسم زنگ انقلاب در حسنییه سپاه ناحیه نظرآباد با حضور کلیه پایوران و سربازان این ناحیه همزمان با ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) با پخش سرود جمهوری اسلامی ایران برگزار گردید.

در این مراسم حجت الاسلام  والمسلمین حسین فلاح نژاد مسئول  نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه نظراباد ضمن عرض تبریک به مناسبت ایام الله دهه فجر به علل ماندگاری انقلاب اسلامی در مقایسه با نهضت ملی شدن نفت و نهضت مشروطه اشاره کرد و اظهار داشت: رهبری هوشمندانه امام راحل و مقام معظم رهبری از علل ماندگاری انقلاب اسلامی ایران با همه تهدیدات نرم و سخت می باشد.

وی افزود: خواست حداکثری مردم بدین معناست که نفی استبداد و مبارزه با استعمارگران خارجی، ایجاد حکومتی مبتنی بر اسلام ناب و نیز حاکمیت ارزشهای دینی، اخلاقی و معنوی در انقلاب اسلامی صورت گرفت.


ارسال نظرات
پر بیننده ها