خبرهای داغ:
مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه بوئین زهرا:
مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه بوئین زهرا گفت: مسئولان بریده از مقاومت مستعد نفوذ دشمن هستند و دشمن بر روی این افراد کار می کند.
کد خبر: ۸۶۳۰۸۰۳
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین،ابراهیم ترکمند در نشست بصیرتی پایگاه خواهران حدیثه رحیم آباد با بیان اینکه برای پایه ریزی یک حکومت و پیروزی یک انقلاب، به سه مولفه مکتب، رهبری و مردم نیاز است گفت: انقلاب اسلامی ایران هر سه مولفه اصلی را در کنار هم داشت و عامل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی همین سه مولفه بود.

وی اظهار داشت: انقلاب های منطقه که به بیداری اسلامی معروف شدند اگر به پیروزی نهایی نرسیدند به این دلیل بود که رهبری توانمند و بصیر را در راس کار خود نداشتند.

ترکمند با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران فکری نور ا به دنیا عرضه کرد افزود: پیام انقلاب اسلامی به بشریت این بود که باید در مقابل نظام سلطه و استکبار جهانی ایستاد که منطق اسلام هم همین است.

وی انقلاب اسلامی ایران را برآمده از توده عظیم مسلمانان ایران برشمرد و ابراز داشت: انقلاب اسلامی برای مردم است و کسی نمی تواند خود را طلب کار و سهامدار انقلاب بداند و از انقلاب سهم خواهی کند.
مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه بوئین زهرا با اشاره به اینکه فتنه دهه 90 فتنه نفوذ خواهد بود خاطر نشان کرد: فتنه نفوذ بسیار خطرناک است زیرا نهضت حضرت موسی را نفوذ به شکست کشاند و علاوه بر این رهبر معظم انقلاب بارها در این مورد هشدار داده اند.

این هادی سیاسی سپاه ناحیه بوئین زهرا، نخبگان ناراضی و مسئولان خسته و بریده از مقاومت در برابر استکبار را از زمینه های نفوذ دانست و تصریح کرد: این افراد جایگزینی برای گفتمان قبلی خود ندارند و مستعد گفتمان جایگزین هستند لذا نفوذ بر روی این اشخاص بسیار خطرناک است.


2001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها