خبرهای داغ:
مراسم گرامیداشت۱۲بهمن در بجنورد برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۳۰۷۹۹
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی درمراسم گرامیداشت۱۲بهمن دربجنورد با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی افزود: انقلاب اسلامی دستاوردهای بسیاری برای ملت ایران به همراه داشت که بایدآنرا پاس بداریم.

وی گفت: امام خمینی(ره) فطرت، اسلام ناب محمدی(ص) و دین را به ملت ایران بازگرداند.

حجت الاسلام یعقوبی اظهار کرد: کشورما قبل از انقلاب اسلامی از لحاظ فرهنگی، علمی، دانش و از لحاظ اقتصادی عقب ماندگی های زیادی داشت که انقلاب اسلامی تمام این عقب ماندگی ها را از بین برد.

وی تصریح کرد: حضرت امام (ره) از لحاظ معنوی و فرهنگی ملت ایران را تربیت کرد و امروز ایران به جایگاهی رسیده که مسائل و مشکلات سیاسی کشورهای منطقه بدون حضور ایران حل شدنی نیست.

وی گفت: امروز کشورهای ابرقدرت و شش کشور بزرگ دنیا با ایران چانه زنی کردند و تیم مذاکره کننده کشورمان با هدایت مقام معظم رهبری به موفقیت رسیدند.

امام جمعه بجنورد افزود: انقلاب اسلامی رفاه اقتصادی و فرهنگی را برای ملت ایران به ارمغان آورد.

وی اظهار کرد: امروز همه دغدغه مسئولان نظام اسلامی قدرتمندی ایران اسلامی است.

حجت الاسلام یعقوبی گفت: نسل جوان امروز مسئولیت سنگینی را در حفظ آرمان ها و ارزشهای اسلامی به عهده دارد، چراکه ایران اسلامی می خواهد به عنوان کشور ابرقدرت و‌متمدن خود را به جهانیان اثبات کند.

این برنامه ها با حضور نماینده عالی دولت در خراسان شمالی، قائم مقام نماینده ولی فقیه در استان و با حضورهزاران نفر از اقشار مختلف مردم مومن و همیشه در صحنه خراسان شمالی، مسئولان دستگاههای اجرایی، مسئولان نظامی و انتظامی و جمع کثیری از دانش آموزان و دانشجویان در میدان شهید شهر بجنورد، با گلباران تمثال حضرت امام(ره) و ورود تمثال ۱۱ شهید انقلاب اسلامی آغاز شد.

در این مراسم رژه موتوری و خودروهای نظامی، تاکسی‌ها و اسب سواران با لباس‌های محلی نیز برگزارشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار