خبرهای داغ:
نماینده ولی‌فقیه در دیدار دانشجویان بسیجی دانشگاه رجاء قزوین:
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: وحدت توحیدی بالاترین درجه وحدت است که همه نگاه‌های ناسیونالیستی را کنار می‌زند.
کد خبر: ۸۶۳۰۷۹۶
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در دیدار دانشجویان بسیجی دانشگاه رجاء قزوین اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران گشایش رحمت و برکات الهی بود و همانند شجره‌ای با برکت است که بر جامعه جهانی اثر داشته و گذرا نبوده است.

 وی تصریح کرد: هر کشوری که پیام انقلاب اسلامی ایران را می‌شنود، دچار تحول و دگرگونی می‌شود و اگر کشورهای استکباری نگاه دیکتاتوری خود را کنار بگذارند و اجازه دهند پیام انقلاب به ملتشان برسد، مردم بیشتری به انقلاب اسلامی علاقه‌مند خواهند شد.

 امام‌جمعه قزوین بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران شجره طیبیه ای است که در دل هر انسانی آمادگی رشد و بالندگی دارد و نفوذ آن در وجود هر انسانی، او را به سمت خوبی‌ها می‌کشاند چرا که امام (ره) با نیت خدایی انقلاب را رهبری کرده است.

 نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین ادامه داد: هر چیزی که با خدا پیوند جدی داشته باشد، جاودانه خواهد ماند و دچار زوال و سستی نمی‌شود و انبیاء، اولیاء و بندگان صالح خدا نیز همیشه جاودانه خواهند ماند و راه و مسیرشان ادامه پیدا می‌کند.

وی با تأکید بر این‌که اختلاف سلیقه در مبانی و حقایق دین جایگاهی ندارد افزود: به‌عنوان نمونه در توحید اختلاف سلیقه جایگاهی ندارد و بر اساس برهان و دلیل حقایق را می‌پذیریم.

 آیت‌الله عابدینی با بیان این‌که اگر به حقایق دین دست پیدا کنیم اختلاف‌ها از میان می‌رود تأکید کرد: قرآن کریم انسان را به وحدت دعوت نمی‌کند، بلکه به توحید دعوت می‌کند که بالاترین نوع وحدت است و در این وحدت توحیدی نگاه‌های ناسیونالیستی کنار می‌روند.

 امام‌جمعه قزوین با بیان این‌که کسانی که با ایمان و عمل صالح زندگی می‌کنند سخنشان بر دل انسان‌ها نفوذ می‌کند اظهار کرد: امام خمینی (ره) انقلاب را بر اساس وحدت توحیدی رهبری کرد و این مهم علت اثرگذاری سخنان ایشان در جامعه بود.

 وی به اثرگذاری اعلامیه‌های امام خمینی (ره) اشاره و خاطرنشان کرد: اعلامیه‌های امام (ره) بر مردم اثر بسیار زیادی داشت و آن‌ها را دگرگون می‌کرد و در پیروزی انقلاب نقش مؤثری داشت و نفوذ سخنان ایشان سبب می‌شد آدم‌ها جانشان را برای آرمان‌های انقلاب اسلامی به کف بگیرند و به میدان بیایند.

 نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین یادآور شد: بسیجی کسی است که آرمان‌های معنوی و الهی برایش اهمیت ویژه‌ای دارد و در مسیر تقویت دین و آرمان‌های انقلاب اسلامی حرکت می‌کند.

1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها