خبرهای داغ:
نماینده مردم تهران در مجلس مطرح کرد

تلاش آمریکا برای نفوذ در ایران

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس گفت: آمریکایی‌ها از طراحی هر توطئه‌ای برای دخالت در ایران مأیوس شدند، امروز آنها نفوذ پس از برجام، را تنها راه خود می‌دانند.
کد خبر: ۸۶۳۰۷۸۹
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، غلامعلی حدادعادل امشب در حاشیه همایش بصیرت که در مسجد امام خمینی (ره) قزوین برگزار شد در جمع خبرنگاران، با اشاره به برجام که موضوع حساسی بود، اظهار کرد: در این خصوص مردم، نمایندگان و اهل سیاست انتقاد کردند و هر کسی آزادانه نگرانی و خطرات برجام را گفت، حتی اگر عده‌ای از این شرایط خوششان نیاید.

وی ادامه داد: مطلب فوق بیانگر وجود آزادی در کشور است تا هر کس آزادانه دغدغه خود را به خاطر حفظ انقلاب و اسلام بگوید.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس با اشاره به اینکه انتخابات مظهر استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است، ابراز کرد: مردم ایران از نخستین انتخابات تاکنون خودشان تصمیم گرفتند که چه کسانی وارد مجلس شوند، مطلب فوق بیانگر روشن آزادی ملت در انتخاب سرنوشت‌شان است.

حدادعادل افزود: کمتر از یک ماه دیگر مردم ایران وارد یک میدان آزمایشی می‌شوند، آنها باید با افزایش بصیرت نسبت به مسائل مختلف جامعه، آگاهانه و با دقت کاندیدای مورد نظر خود را انتخاب کنند.

وی با اشاره به اینکه قبل از انقلاب اسلامی انتخاب‌شدگان در مجلس شورای ملی توسط کشورهای استکباری مانند انگلیس مشخص بود، گفت: ولی امروز اینگونه نیست و هیچ کشوری نمی‌تواند در امور کشورمان دخالت کند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس با بیان اینکه اکنون که آمریکایی‌ها از طراحی هر توطئه‌ای برای دخالت در ایران مأیوس شدند، بیان کرد: امروز آنها تصمیم گرفتند تا از طریق نفوذ پس از برجام بتوانند در امور کشور دخالت کنند، در این راستا باید مردم هوشیار باشند تا نقشه‌هایشان نقش بر آب شود.

حدادعادل با اشاره به اینکه انتخابات مظهر آزادی است، کسی مردم را مجبور نمی‌کند، به چه کسی رأی بدهد، اظهار کرد: رأی آنها در سرنوشت نظام موثر هست و در شمارش نیز به هیچ عنوان تقلب نمی‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اگر مردم بدانند که رأی‌شان هیچ تأثیری در سرنوشت نظام ندارد و تقلب در انتخابات می‌شود، هیچ وقت پای صندوق‌های رأی نمی‌آمدند، بر این اساس هیچ وقت تقلب در انتخابات پیش نیامده است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس با بیان اینکه استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بزرگترین نعمت انقلاب بود که خداوند به مردم داده است، ابراز کرد: امام خمینی (ره) برای اینکه نظام با احکام دینی اداره شود، فرمودند «جمهوری اسلامی، نه یک کلمه کمتر و نه یک کلمه بیشتر»، این مطلب بیانگر اجرایی شدن احکام قرآنی است.

وی با اشاره به بیانات امام خمینی (ره) مبنی بر اسلام آمریکایی، بیان کرد: در این اسلام، فقط تشریفات دینی مانند برپایی اقامه نماز، روزه، دعا و زیارت رعایت می‌شود و توجهی به حکومت اسلامی نشده است.

حدادعادل افزود: در اسلام آمریکایی توجه به آموزش و پرورش، اقتصاد، جنگ و صلح مطابق احکام دینی نمی‌شود، این همان اسلامی است که باید مردم با آن مبارزه کنند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس خاطرنشان کرد: اسلام‌گرایی در جهان بزرگ شده، مسلمانان جوان از ایران الگو گرفتند تا بتوانند جامعه را بر اساس دین اداره کنند.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار