خبرهای داغ:
در گرامیداشت دهه مبارک فجر؛

محفل انس با قرآن در شاهرود برگزار شد

محفل انس با قرآن با حضور قاریان و حافظان ممتاز استانی و کشوری در شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۳۰۷۸۱
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، به همت کمیته قرآنی ستاد دهه فجر و به میزبانی پایگاه صاحب الزمان(عج) حوزه بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب(ع) محفل انس با قرآن با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین و خانواده شهدا و بسیجیان و علاقمندان به قرآن و عترت در مسجد ابوالفضل(ع) منطقه باغزندان شاهرود برگزار شد.

در این محفل باشکوه قاریان و حافظان قرآنی به اجرای برنامه پرداختند و با نوای دلنشین قرآن فضا را عطرآگین نمودند و ثواب آن را به روح شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس هدیه نمودند.

حجت الاسلام و المسلمین محمود ترابی امام جمعه شاهرود در این محفل قرآنی با گرامیداشت دهه مبارک فجر و یاد و خاطره امام و شهدا با بیان اینکه قرآن کتااب هدایت انسان هاست گفت: انقلاب اسلامی ما به برکت آموزه های قرآن به ثمر نشست و امام راحل با توجه به آیات قرآن و ائمه اطهار توانست از این کتب هدایت گر مدد گرفته و انقلاب اسلامی ایران را به ظهور برساند.

وی افزود: امروز هم اقتدار و عزت ما به برکت تبعیت از اسلام و معارف قرآن و اهل بیت(ع) که مفسران قرآن هستند می باشد و باید قدر این نعمت بزرگ را بدانیم و افتخار کنیم که قرآن و عترت را داریم و چنگ زدن به این ریسمان محکم سبب عزت و تعالی و عاقبت بخیری است.

ترابی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به برکت مجاهدت و خون بهای هزار شهید و جانباز و ایثارگر بدست آمده بیان کرد: باید قدر این نعمت بزرگ را بدانیم و از حفظ و حراست از آن کوشا باشیم تا وعده الهی محقق شود که حکومت با صالحان و مستضعفان است.

امام جمعه شاهرود با تقدیر از برگزاری این چنین محفل قرآن با حضور گسترده همه مردم اظهار کرد: جشن انقلاب و گرامیداشت آن سبب قوام و دوام انقلاب و ارزش های ناب آن که همیت قرآن و عترت است می شود و باید در این روزها بیشتر به اهداف انقلاب و دستاوردهای آن توجه کنیم و دل به بیرون نبندیم.

وی عنوان کرد: امروز باید با صلابت و استوار و مستحکم با اتحاد و همدلی برای اعتلای کشور تلاش کنیم و گوش به فرمان ولایت و با تمسک به قرآن و اهل بیت برای پیشرفت و اعتلای انقلاب اسلامی در جهان کوشش کنیم.

ترابی با اشاره به انتخابات پیش رو راهپیمایی 22 بهمن بیان کرد: این دو موضوع مهم باید با حضور حداکثری مردم ما تحقق یابد تا دشمنان منکوب و سرخورده و ناامید شوند و صلابت ملت و نظام اسلامی بیش از گذشته به جهانیان اثبات شود و امید کشورهای مستضعف جهان بیشتر و بیم دشمنان ما نیز بیشتر و بیشتر گردد.

در این مراسم از تعدادی از قاریان انقلابی تقدیر و مسابقه ای نیز به همت دانشکده علوم قرآنی شاهرود برگزار که به تعدادی هدایایی اهدا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها