خبرهای داغ:
رئیس شورای شهر گفت: انقلاب اسلامی نشانگر حضور حماسی مردم در صحنه بود که یک برگ زرینی در تاریخ رقم زدند.
کد خبر: ۸۶۳۰۷۸۰
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، ایرج شهسواری رئیس شورای شهر اقبالیه در حاشیه دیدار بسیجیان سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین با امام جمعه شهر اقبالیه و تبریک دهه مبارک فجر اظهار داشت: دیدار با امام جمعه به منظور تجدید میثاق با آرمانهای بلند نظام مقدس و اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران می باشد و حضور در دفتر ایشان تجدید بیعت با امام و رهبری است.

وی در ادامه به ماهیت انقلاب اسلامی اشاره کرد و عنوان کرد: باید دو تابلو برای انقلاب اسلامی ترسیم کنیم و در کنار هم قرار دهیم و دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل جوان مطرح شود که این از وظایف مسئولین و بزرگان است که وجه تمایز بین طاغوت و انقلاب اسلامی را بیان کنند.

شهسواری یادآور شد: انقلاب اسلامی نعمت بزرگی است که نصیب ملت ایران شده است و ما باید شکرگزار این نعمت بزرگ باشیم.

رئیس شورای شهر اقبالیه افزود: انقلاب اسلامی نشانگر حضور حماسی مردم در صحنه بود که یک برگ زرینی در تاریخ رقم زدند و انشالله با حضور خود در انتخابات اسفند ماه بار دیگر حماسه ای خلق خواهند کرد.

وی در خاتمه ابراز کرد: نتیجه نهضتی که امام (ره) به راه انداخت، شناساندن چهره واقعی اسلام به مردم سراسر جهان بود و امروز ما شاهد بیداری اسلامی در سر تا سر جهان هستیم که این برخاسته از نهضت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است.

4001/پ20/ب 

ارسال نظرات
پر بیننده ها