فرماندار خمین گفت:

زنان نقش کلیدی در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی داشتند

به مناسبت ایام‌الله دهه فجر فرماندار شهرستان خمین در همایش بسیجیان جامعه زنان حوزه حضرت زهرا (س) و جمعی از بانوان ادارات و نهادهای این شهرستان گفت: حضور پرشور در صحنه‌های انقلاب اسلامی از افتخارات بزرگ زنان مسلمان ایران اسلامی است.
کد خبر: ۸۶۳۰۷۴۴
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۳
سید مهدی ساداتی با اشاره به نقش بانوان در جامعه افزود : زنان، این عناصر فضیلت و ارزشهای الهی دارای برکات زیادی هستند و به عنوان نیمی از جامعه بشریت ، همواره بیشرین بار‌ مشکلات را بر دوش می‌کشند.

وی اظهار‌کرد: زنان ایرانی به عنوان اسوه و عنصرعفاف و نجابت نه تنها در پیروزی انقلاب اسلامی سهم بزرگی ایفا ‌کردند بلکه در تثبیت نظام جمهوری‌اسلامی و تداوم انقلاب اسلامی حرف نخست را ‎زدند و با حضور در صحنه انقلاب، توطئه‌های دشمنان را در عرصه‌های گوناگون‌ فرهنگی، نظامی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی را نقش بر ‌آب کردند.

ساداتی بیان‌کرد: بزرگترین هنر انقلاب اسلامی این بود که زنان جامعه ما‌ را متحول ساخت و در مسیر اسلام و ارزشهای الهی هدایت کرد و از بی‌هویتی‌، بی‌بند و باری و ابتذال که سوغات غرب بود به سوی عزت خواهی، عفاف درک شخصیت، کمال‌جویی و تحول فکری و روحی هدایت‌کرد و از دون‎مایگی به اوج انسانیت ارتقا بخشید.

وی درادامه افزود: زنان مسلمان درانقلاب اسلامی به مقام و منزلت والای شخصیت و هویت خود پی بردند و بینش سیاسی، فرهنگی و اجتماعی پیدا کردند.

فرماندار خمین خاطر نشان کرد: حضور پرشور در صحنه‌ی انقلاب اسلامی از افتخارات بزرگ زنان مسلمان ایران اسلامی است و زنان در انقلاب اسلامی پیشگام و جلودار نهضت بودند و در واقع آنان نقش هدایتگری داشتند و با حضور خویش در صحنه انگیزه‌ی قیام و مبارزه با طاغوت را در مردها و جوان‌ها بوجود آوردند.

وی در پایان با اشاره به فرمایشات امام خمینی (ره) در خصوص زنان مسلمان و انقلابی ایران گفت: زنان مؤمن و انقلابی ایران شجاع و شیردل، مظهر نجابت و عفاف و تربیت شده‎ی اسلام هستند.


ارسال نظرات