زهره طبیب زاده نوری در گفتگو با بسیج:

باید درباره حضور آقای هاشمی در تشخیص مصلحت نظام قضاوت جدیدی صورت بگیرد

اید از آقای هاشمی پرسید که صلاحیت شما را در چند دوره انتخابات مجلس و ریاست جمهوری چه نهادی تایید کرده است؟ اگر آن نهاد صلاحیت اظهار نظر نداشته است پس همه حضور آقای هاشمی در عرصه سیاسی کشور غیر قانونی بوده است.
کد خبر: ۸۶۳۰۶۴۳
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۳
زهره طبیب زاده نوری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات آقای رفسنجانی درباره شورای نگهبان، در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج گفت: اظهارات آقای هاشمی ناقض کلیه تایید صلاحیت هایی است که ایشان در دوران ریاست جمهوری و مجلس گرفته است.

وی افزود: شورای نگهبان یک نهاد قانونی است و مورد تایید حضرت امام (ره) است و هر کسی که به جایگاه شورای نگهبان جسارتی کند مصداق فرمایشات حضرت امام(ره) است و بنده فرمایشات ایشان را نمی گویم و عاقلان می دانند که حضرت امام(ره) درباره توهین کنندگان و تضعیف کنندگان شورای نگهبان چه مصدادیقی را بگار برده اند.

طبیب زاده خاطرنشان کرد: باید از آقای هاشمی پرسید که صلاحیت شما را در چند دوره انتخابات مجلس و ریاست جمهوری چه نهادی تایید کرده است؟ اگر آن نهاد صلاحیت اظهار نظر نداشته است پس همه حضور آقای هاشمی در عرصه سیاسی کشور غیر قانونی بوده است.

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: آقای هاشمی با این اظهارات تیشه به ریشه عملکرد خودشان در طول انقلاب اسلامی زدند؛ آقای هاشمی به خاطر کهولت سن اظهاراتی می کند که در شان رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام نیست و به تدریج باید درباره حضور ایشان در این مسند یک قضاوت جدیدی صورت بگیرد چون ایشان با تعابیری که به کار می برد، فرمایشات امام(ره) را زیر سوال می برد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار