فرمانده سپاه تنگستان گفت: دهه فجر یاد آور ایثار و مبارزه ی مردمی است که با اعتماد به قدرت ولایت فقیه کاخ ستمشاهی را ویران و جهان را بیدار کردند.
کد خبر: ۸۶۳۰۶۲۶
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در تنگستان، محمد علی ملاکی در جمع کاربران شبکه ارتباط بسیج تنگستان گفت: در جریان پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران توانست همه شرایط اعم از ایمان راسخ، بصیرت، اقدام و ایستادگی را فراهم کند و در لوای راهنمایی صادق و ماهر همچون امام خمینی (ره) نقش خود را برای تحقق اسلام ناب محمدی به خوبی ایفا کند.

وی با بیان اینکه انقلاب ما حاصل پشت پا زدن جوانان به هوای نفسشان بود گفت: انقلاب ما به وجود آمد در حالی که دلهای دلداده مردم به اسلام در درون شاهد یه انقلاب به تامام معنا بود و این نتیجه شیرین انقلابی بود که در درون ما رخ داد

ملاکی اظهار کرد:این انقلاب امانتی است که با تقدیم خون هزاران شهید به دست ما رسیده است و برای محفوظ ماندن از حمله دشمنان اسلام باید به رهبری ولایت فقیه، امام خامنه ای(مدظله العالی) تکیه کنیم.

وی افزود: اسلام به هیچ وجه با کفر سازش ندارد و اگر کسی می خواهد رشد و تعالی یابد باید پشت به طاغوت کند و این فریاد امام(ره) و مقام معظم رهبری است که با پشت کردن به آمریکا می توان رشدکرد.

ملاکی تکیه بر سلاح ایمان و اعتقاد دینی را باعث پیروزی حق بر باطل خواند و گفت: امروز به برکت خون شهیدان در برابر قدرت‌های بزرگ منطقه ایستاده‌ایم و نه تنها ترسی به دل راه نمی دهیم که صد البته در مواقع لزوم قدرت و ابهت خود را به رخ دشمنان خواهیم کشید.

ارسال نظرات