مسئول بسیج دانشجویی سپاه ناحیه تربت حیدریه در گفتگو با "بسیج":
مسئول بسیج دانشجوئی تربت حیدریه از اعزام 150 دانشجوی برادر و خواهر به مناطق عملیاتی دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۸۶۳۰۶۱۲
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۳
محمدعلی یعقوبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، اذعان کرد: در ایام سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران ۱۵۰ دانشجویی خواهر و برادر از دانشگاه های تربت حیدریه برای بازدید از مناطق عملیاتی ۸ سال دفاع مقدس و در قالب کاروانهای راهیان نور از طریق ناوگان ریلی کشور عازم اهواز شدند.

وی مدت این اردو را هفت روز عنوان کرد و افزود: دانشجویان اعزامی در این مدت از مناطق عملیاتی والفجر ۸ «فاو»، شلمچه، خرمشهر و آبادان، طلائیه، چزابه، فکه، هویزه، سوسنگرد، فتح المبین و همچنین معراج شهدای اهواز بازدید خواهند کرد.

یعقوبی این اقدام را در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد و گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه یکی از ضروریاتی است که باید همه ساله و در ایام مختلف در قالب برنامه های هنری، فرهنگی و زیارتی گرامی داشته شود تا نسلهای آینده انقلاب دلاورمردیهای رزمندگان اسلام را از خاطر نبرند.

وی اظهار کرد: اگر جوانان و نوجوانان امروزی و نسلهای آینده انقلاب با فرهنگ ایثار و مقاومت رزمندگان دوران مقدس آشنا شوند، ضمن ایستادگی عزتمند و با اقتدار در برابر زیاده خواهی جبهه استکبار، بسیاری از مشکلات و معضلاتی که امروز گریبانگیر جامعه است برطرف می شود.

مسئول بسیج دانشجویی تربت حیدریه گفت: استقامت و پایداری در برابر زیاده خواهی دشمن، غیرت دینی و ایمانی، اخلاص و معنویت و روحیه جهادی مهمترین شاخصه هائی است که ضرورت تبیین و گفتمان سازی آن در جامعه بخوبی احساس می شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها