خبرهای داغ:
در سالروز ورود امام خمینی(ره) به میهن و آغاز دهه فجر، دانش آموزان بسیجی دبستان فرهنگ در شبستان امام خمینی حرم حضرت معصومه(س) و بیت امام(ره)، به اجرای سرود پرداختند و با آرمان‌های معمارکبیر انقلاب تجدید میثاق نمودند.
کد خبر: ۸۶۳۰۶۰۸
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، در سالروز ورود حضرت امام خمینی(ره) به میهن در سال 1357 و همزمان با آغاز سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مراسم جشن انقلاب در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد و سپس اقشار مختلف مردم در بیت قدیمی امام خمینی(ره) اجتماع نمودند.

    چشم امیدان امام، به اصول امام

حضور موتورسواران و گروه رزم نوازان سپاه امام علی بن ابی طالب(ع)در پیشاپیش مردم استان که شاخه‌های گل در دست داشتند از دیگر بخش های قابل توجه این مراسم بود.

در مراسمی که با حضور امام جمعه، استاندار، نیروهای نظامی و انتظامی و جمعی از مسولان کشوری و لشکری در شبستان حضرت امام خمینی(ره) برگزار شد؛ گروه سرود دانش آموزان بسیجی دبستان فرهنگ(ستاره های خاکی) به اجرای سرود «برخیزید» و «نسل انقلاب» پرداختند و سپس در بیت حضرت امام، همنوا با آحاد مردم و مسؤلین، با گرامیداشت حماسه های شهدای انقلاب اسلامی، با آرمان های آن معمار کبیر انقلاب تجدید میثاق نمودند که می فرمود: امید من به شما دبستانی ها است.

    چشم امیدان امام، به اصول امام

این دانش آموزان نسل چهارم انقلاب، اظهار داشتند: امروز که 12 بهمن و سالروز ورود حضرت امام خمینی(ره) است ما اینجا آمدیم تا یاد امام راحل(ره) را زنده کنیم و بگوییم که پیرو رهبرمان امام خامنه ای هستیم.

شایان ذکر است: همزمان با سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی در دبستان های استان نیز زنگ مقاوت به صدا درآمد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها