خبرهای داغ:
همزمان با اولین ساعات ورود امام(ره) به ایران اسلامی :
بمناسبت اولین روز از دهه مبارکه فجر و نواخته شدن زنگ انقلاب درمدارس، زنگ انقلاب دبیرستان شاهد تربیت شهرستان خوی با حضور مسئولان این شهرستان به صدا درآمد.
کد خبر: ۸۶۳۰۵۹۸
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، فرماندار شهرستان خوی در این جمع علمی که جانشین سپاه خوی، رؤسای تبلیغات اسلامی، اوقاف اسلامی و دادستان شهرستان نیز حضورداشتند، ضمن تبریک ایام الله دهه مبارکه فجر و گرامیداشت یاد وخاطرهاین ایام اظهار داشت: بايد به اهداف انقلاب و آرمان هاي رهبر كبير انقلاب بيش ازبيش پرداخته شود تا نسل سوم انقلاب با اين اهداف و آرمان ها بيشتر آشنا شود.

دکتر سیوانی با اشاره به مطالبات مردم در دوران قبل از انقلاب اظهار داشت: حضرت امام خميني (ره) تبلور عيني خواست ها و مطالبات مذهبي و سياسي مردم ایران بود.

وي افزود:12 بهمن روز جوانه زدن همه تلاش ها و مجاهدت های مردم درسال هاي متمادي بود.

فرماندار خوی همچنین اظهار داشت: همه شعارها در دوران انقلاب راه گشا بوده و با رهبري هاي مقام معظم رهبري همان آرمان ها پیگیری شده است.

وي ابراز اميدواري كرد تا در جهت اعتلاي نظام و در جهت رشد وتوسعه اين كشور وظيفه خود را بتوانيم به نحو احسن انجام دهيم.

این مراسم که با سرود دسته جمعی« ای ایران ای مرزپرگهر» تمامی دانش آموزان و ادای احترام به شهداهمراه بود، پرچم های جمهوری اسلامی ایران نیز به اهتراز در آمد و باذکر دیکلمه و اجرای گروه سرود ادامه یافت که در پایان و باحضور مسئولین از گزوه سرود تجلیل شد.

ارسال نظرات