خبرهای داغ:
فرمانده قرارگاه امام سجاد (ع) و سپاه مهاباد:

حفظ انقلاب از انقلاب کردن مهم تر است

فرمانده قرارگاه امام سجاد (ع) و سپاه مهاباد گفت: در دهه مبارک فجر امسال و به مناسبت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 128 برنامه مختلف در این شهرستان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۶۳۰۵۹۳
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۹
سردار پاسدار دلاور رنجبرزاده در گفت و گو با اصحاب رسانه افزود: این برنامه ها شامل برنامه های فرهنگی و هنری، مسابقات ورزشی، بهره برداری از طرح های عمرانی، برگزاری میزگردهای علمی و نشست های تخصصی و برگزاری جشن پیروزی انقلاب اسلامی هستند.

وی با تبریک سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اضافه کرد: نواختن زنگ انقلاب، غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده های شهدای انقلاب، اجرای صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، اعزام گروههای پزشکی به مناطق محروم، بهره برداری از پروژه های مسکن مهر، رژه تاکسی ها در سطح شهر، برپایی ایستگاه های صلواتی و برگزاری جشن شادی فجر از دیگر برنامه های دهه فجر در مهاباد هستند.

فرمانده سپاه مهاباد در خصوص آمادگی این شهرستان برای برگزاری آیین های دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: برنامه ریزی ها و هماهنگی های لازم با تشکیل کمیته های مربوطه انجام شده و ادارات مختلف برای برگزاری آیین های دهه فجر از آمادگی لازم برخوردار هستند.

سردار رنجبرزاده افزود: کمیته بسیج و نیروهای مسلح نیز برنامه های متنوعی را با حضور بسیجیان و نیروهای مسلح و اقشار مختلف مردم در مناطق شهری و روستایی مهاباد برنامه ریزی کرده است.

وی اضافه کرد: نشست های هم افزایی حلقه های صالحین، برگزاری صبحگاه مشترک، برپایی ایستگاه های صلواتی بهره برداری از دو طرح عمرانی (درمانگاه سپاه و حوزه بسیج خواهران) از مهمترین برنامه های کمیته بسیج و نیروهای مسلح در مهاباد هستند.

وی در خصوص بهره برداری از دو طرح عمرانی سپاه نیز گفت: این دو طرح در مجموع بیش از 800 مترمربع مساحت دارند و برای احداث آنها چهار میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه شده است.

فرمانده قرارگاه امام سجاد (ع) و سپاه مهاباد از اقشار مختلف مردم این شهرستان دعوت کرد که با شور خاصی در آیین های سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شرکت کنند.

از 12 تا 22 بهمن به نام دهه فجر انقلاب اسلامی و جشن پیروزی نامگذاری شده و در طول این مدت برنامه های مختلف در استان ها و شهرستان های مختلف کشور برگزار می شود.

ارسال نظرات