خبرهای داغ:
در آغاز سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شهرستان بوکان نیز همچون سراسر کشور شاهد برگزاری برنامه های مختلفی بود.
کد خبر: ۸۶۳۰۵۹۰
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، همزمان با سراسر كشور ایران اسلامی، در اولین روز از آغاز دهه مبارک فجر زنگ گلبانگ انقلاب با حضور مسئولان و دانش آموزان بوکانی در سالن ورزشی سوم خرداد به صدا درامد.

در این مراسم با شکوه که از ساعت 8 صبح و با حضور بیش از 700 دانش آموز بوکانی برگزار شد زنگ گلبانگ انقلاب همزمان با سراسر کشور در ساعت 9:33 مصادف با ورد تاریخی حضرت امام نواخته شد.

همچنین در ساعت 9:33 دقیقه صبح همزمان با بازگشت تاریخی حضرت امام دهها موتور و خودرو نیروهای بسيج، سپاه، نیروی انتظامی و كليه ادارات شهرستان با در دست داشتن پرچم هاي 3 رنگ جمهوري اسلامي ايران و نصب تصاوير مقام معظم رهبري و امام راحل از مسير مجتمع ادارات به سمت میدان فرمانداری از داخل شهر شهر رژه رفتند.

دراين رژه شركت كنندگان سالروز ورود تاريخي بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي را به كشور گرامي و نسبت به مقام شامخ شهداي انقلاب اسلامي و هشت سال دفاع مقدس اداي احترام كردند.

افتتتاح نمایشگاهی از آثار کودکان و نوجوانان در کانون فرهنگی پرورشی کودکان بوکان سومین برنامه ای بود که در اولین روز از دهه مبارکه فجر بدر بوکان اجرا شد.

در این نمایشگاه آثاری از کودکان و نوجوانان بوکانی در زمینه های سفال گری و نقاشی به نمایش گذاشته شده است که تا پایان دهه مبارکه فجر میزبان علاقه مندان خواهد بود.

چهارمین برنامه اولین روز از دهه مبارکه فجر گشایش نمایشگاه کتاب و همچنین عکسی در فرهنگ سرای سیمرغ بود که با حضور مسئولان شهرستانی برگزار شد.

در این نمایشگاه بیش از 2 هزار عنوان کتاب در زمینه های مختلف در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است.

همچنین بیش از 100 تابلو عکس از جنایات گروهای تکفیری نیز در این نمایشگاه جهت بازدید عموم نصب شده است.

ارسال نظرات