همزمان با دوازدهم بهمن سالروز ورود حضرت امام راحل به میهن اسلامی، فرماندار میبد پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۸۶۳۰۵۸۸
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد ؛ حسین فلاح فرماندارمیبد در این پیام آورده است:

ایام‌الله دهه مبارک فجر و آغاز بهار انقلاب یادآور پیروزی و به ثمر نشستن انقلاب اسلامی است.

این انقلاب که برگرفته از خط نورانی انبیا و اولیا و به دست مبارک معمار کبیر انقلاب اسلامی در ایران پایه‌گذاری شد علاوه بر اینکه به استقلال و آزادی ملت ایران منجر شد؛ جهان را متحول و ملت‌ها را علیه استکبار خبیث بیدار کرد.

انقلابی که هرچند در میانه راه با انواع توطئه‌ها و جنگ و تهدید و تحریم دشمنان علیه این ملت همراه شد اما باتدبیر مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای بعد از امام خمینی (ره) و بصیرت و آگاهی مردم و تلاش و خدمتگزاری مسئولین، از همه این سختی‌ها عبور کرد و امروز بعد از یک دهه تحریم و تهدید دشمنان، مسئله هسته‌ای‌ ایران اسلامی با تلاش دولت و ملت و تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای‌ و بر جام به فرجام و نتیجه رسید.

بنابراین ملت ایران نشان داد که تنها راه سعادت و کمال، ایستادگی و مقاومت است و امروز در آستانه سی و هفتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران یک‌بار دیگر در عرصه‌های بین‌المللی و جهانی از آزمون بزرگ سرافراز بیرون آمد.

این‌جانب به‌عنوان خدمتگزار کوچک در نظام اسلامی، ایام‌الله دهه مبارک فجر را به ملت شریف و همیشه درصحنه میبد تبریک می‌گویم و از همه اقشار ملت دعوت می‌کنم تا با حضور باشکوه و حداکثری در راهپیمایی ۲۲ بهمن، عزت و اقتدار انقلاب اسلامی را به رخ دشمنان بکشند.

ارسال نظرات