امام جمعه تربت جام بازخوانی و نشر اهداف انقلاب به نسل‌های جدید را بر همگان واجب دانست.
کد خبر: ۸۶۳۰۵۷۸
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام سید علی موسوی فر در دیدار  مسئولان اجرایی، قضایی، امنیتی، نظامی، نظامی و خانواده معززشهدا با امامان جمعه شیعه و اهل سنت تربت‌جام عظمت و پیشرفت انقلاب را نتیجه فداکاری امام خمینی(ره) عنوان کرد و گفت: انقلاب فرانسه، روسیه و چین توسط گروه های نظامی، ثروتمند و کشاورز اداره می شد، ولی انقلاب اسلامی ایران همه گروه ها نقش داشتند و مردم با اتحاد و انسجام ملی پشت رهبرشان ایستادند و انقلاب را به پیروزی رساندند.

وی افزود: قیام و انقلاب مردم ایران در سال 57 به رهبری امام (ره) یک معجزه و نعمت بزرگ الهی در قرن بیستم است.

وی ابراز داشت: ۳۶سال بسیار پر فراز و نشیب و تاریخ‌ساز که هرسال آن برابر با ده‌ها سال قبل از پیروزی انقلاب بود با پیروزی و صلابت پشت سر گذاشتیم و این به پشتوانه ولی فقیه و حضور مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی است.

وی بازخوانی و نشر اهداف انقلاب به نسل‌های جدید را بر همگان واجب دانست و تصریح کرد: امام خمینی (ره) برای بهبود اقتصاد و رفع وضعیت کسب ‌و کار و یا صرف براندازی رژیم شاهنشاهی انقلاب نکرد، این ها خرده اهداف ایشان برای رسیدن به هدف متعالی تر و تشکیل حکومت اسلامی واتصال آن به حکومت جهانی امام زمان (عج) است.

موسوی بیان داشت: امروز آمریکا، اسرائیل و انگلیس در اتاق فکر خود به این نتیجه رسیده‌اند که جمهوری اسلامی دنبال تشکیل حکومت اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در شهرستان تربت جام عنوان کرد: دشمنان نظام دنبال نرسیدن انقلاب به هدف جهانی است و جمهوری اسلامی به دنبال حکومت جهانی است که خداوند در قرآن برای مستضعفین بشارت داده است.

وی ادامه داد: همه ما باید قدر فداکاری های امام (ره)  و شهدا را بدانیم و با پشتیبانی از ولایت فقیه در مقابل دشمن بایستیم و در راستای معرفی خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران و دستاوردهای انقلاب اسلامی به عموم مردم به ویژه نوجوانان و جوانان تلاش کنیم.

امام‌ جمعه تربت‌جام خاطر نشان کرد: در این مسیرتلاش و کوشش نماییم و مواظب باشیم مسیر، اخلاص و هدف متعالی امام خمینی(ره) کم رنگ و خدای نکرده گم نشود، که فردای قیامت باید در مقابل خداوند پاسخگو باشیم.

حجت‌الاسلام موسوی فر یادآورشد: هدف استکبار جهانی در عصر حاضر از بین بردن تعصبات ملی و مذهبی در بین مردم است؛ ملتی که این گزینه را نداشته باشد در برابر استکبار نمی تواند مقاومت کند.

وی تأکید کرد: هدف امام (ره) را باید شناخت و در آن مسیرگام برداشت، انقلاب اسلامی معادلات دنیا را متحول ساخت.

امام‌جمعه تربت‌جام در پایان گفت: ما باید این انقلاب را پیش از بیش برای نسل جدید که آن دوران را درک نکرده اند معرفی کنیم.

فرماندار تربت جام در ابتدای این مراسم گفت: ماهنوز به ابعاد این رویداد تاریخی نتوانستیم پی ببریم و این عزت را مدیون استقامت و پایداری مردم و خون مطهر شهدا و رهبری های حکیمانه امام (ره) و در ادامه خلف صالحش مقام معظم رهبری می دانیم.

علی رستمی ابراز امیدواری کرد تا در این دهه بتوانیم شمه ای از خدمات نظام را درسی و هفت سال پس از پیروزی به نسل جوان نشان دهیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها