در سالروز ورود رهبر کبیر انقلاب اسلامی معاون فرماندار اشکذر از آثار گران‌بهای امام خمینی (ره) با موضوع انقلاب اسلامی رونمایی کرد.
کد خبر: ۸۶۳۰۵۶۳
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر، در سالروز ورود رهبر کبیر انقلاب اسلامی معاون فرماندار اشکذر با حضور در کتابخانه عمومی شهید "ذاکری" از مجموعه آثار گران‌بهای امام خمینی (ره) با موضوع انقلاب اسلامی رونمایی کرد.

"ابوالحسنی " با تبریک فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر به اهالی کتاب و کتاب‌خوانی گفت: گسترش آرمان‌های انقلاب تنها با ترویج اندیشه‌های امام خمینی (ره) میسر است.

وی بابیان اینکه اندیشه‌های امام خمینی (ره) در خارج‌های از مرزهای جغرافیایی ایران اسلامی نیز نفوذ کرده است افزود: شکل‌گیری انقلاب‌های چند دهه اخیر تأثیر عمیق جوامع اسلامی از افکار معمار کبیر انقلاب را نشان می‌دهد.

معاون فرماندار تأکید کرد: اگرچه شکل‌گیری رسانه‌های نوین همچون فضاهای مجازی در انتقال سریع افکار و اندیشه‌ها مؤثر است ولی تأثیرگذاری رسانه‌های مکتوب بر کسی پوشیده نیست.

وی در ادامه مراسم ضمن تشکر و قدردانی از تلاشگران عرصه کتاب برافزایش تیراژ عناوین با محتوایی انقلابی و اسلامی تأکید کرد.

رئیس نهاد کتابخانه‌های عمومی شهرستان اشکذر نیز با تبریک ایام‌الله دهه فجر گفت: ظلم و استکبارستیزی از شاخصه‌های انقلاب 57 به رهبری امام خمینی (ره) بود.

حفیظی در ادامه افزود: به دنبال استقبال گسترده علاقه‌مندان به مطالعه ارزش‌های امام و انقلاب که نشأت‌گرفته از نیاز جوانان نسل سومی به فراگیری روزافزون اندیشه‌های این مرد آسمانی است نهاد کتابخانه‌های عمومی شهرستان اشکذر با اختصاص منابعی ارزنده تلاش نموده پاسخگویی شایسته در این مسیر باشد.




ارسال نظرات