امام جمعه بافق گفت:اقتدار،قدرت نظامی و خون شهدای زیادی که در راه این انقلاب ریخته شده است باعث شد سرانجام برجام به نتیجه برسد.
کد خبر: ۸۶۳۰۴۳۸
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: همزمان با ۱۲ بهمن ماه سالروز ورود امام خمینی(ره) به کشور در سال ۱۳۵۷ شورای اداری شهرستان بافق با حضور دردفتر امام جمعه شهرستان با آرمانهای امام وانقلاب تجدید بیعت کردند. در این دیدار امام جمعه بافق ضمن تبریک ایام الله دهه فجر به مقایسه وضع معیشتی مردم در دوران ستم شاهی پرداخت و بیان داشت: در دوران قبل از انقلاب مردم از نظر معیشتی واقعا در وضع بسیار سختی داشتند واز نظر امکانات رفاهی شاید در حد صفر بودند.

وی افزود: اما به برکت انقلاب اسلامی وضع معیشتی واقتصادی مردم خیلی بهتر شده،البته مشکلات وگرانی هست ولی تلاشهای زیاد توسط مسئولین نظام صورت گرفته است.

حجت الاسلام سلیمانی درخصوص امنیت و اقتدار کشور اظهار داشت: امروز کشور ما از نظر امنیتی واقتدار باتوجه به نا امنی هایی که در منطقه به خاطر گروه های داعش وغیره ؛ در بین کشورهای خاورمیانه ودنیا در سطح اول است.

وی افزود: این اقتدار وقدرت نظامی و خون شهدای زیادی در این راه ریخته شده است باعث شد سرانجام برجام به نتیجه برسد.

امام جمعه بافق با اشاره به حرکت دستگیری سربازان آمریکایی توسط نیروی دریایی سپاه بیان کرد: این حرکت اقتدار کشور ما را در آب های خلیج فارس به دنیا نشان داد.

البته کشور ما از روز اول انقلاب تا کنون یک روز آرام نداشته است ولی سران نظام با رصد لحظه به لحظه ،این تنش ها ومسائل را حل وفصل کرده اند.

وی در پایان به اهمیت حضور مردم در دو انتخاب سال جاری اشاره کرد و به اهمیت انتخاب نماینده اصلاح پرداخت وتصریح کرد: مردم نماینده ای انتخاب کنند که دارای فکر واندیشه باشد.

بافق خبر/


ارسال نظرات