مسئول سازمان بسیج کارمندان مطرح کرد:

با انتخاب کاندیدای اصلح راه نفوذ ذشمن را ببندیم

مسئول سازمان بسیج کارمندان گفت : انتخابات می تواند یکی از راه های نفوذ دشمن به کشور باشد، لذا درخواست ما از همه رأی دهندگان این است که با شناخت هر چه بیشتر و بازخوانی معیارها و ملاک های تعیین شده از سوی امام راحل (ره) و رهبر انقلاب، کاندیداهای اصلح و شایسته را انتخاب و روانه مجلس شورای اسلامی کنند.
کد خبر: ۸۶۳۰۳۹۲
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ،  نمود و گفت: شکوفا نمودن اقتصاد مقاومتی و به هدف رساندن برنامه های اقتصاد مقاومتی که به اشتغال و تولید داخل کمک می کند، از موارد تاکید مقام معظم رهبری می باشد که باید در برابر فشار تحریمهای دشمن در محقق شدن پیام رهبر انقلاب تلاش نمائیم. 

حسینخانی همچنین به عرصه های اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: عرصه های اقتصاد مقاومتی در جهت ایجاد اشتغال و کمک به تولید داخل سهم به سزائی دارد. 

وی اذعان داشت : اقتصاد مقاومتی باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود و اقشار مختلف مردم و مسئولان باید در تحقق این مهم بیش از پیش بکوشند.

مسئول سازمان بسیج کارمندان  در ادامه این نشست ضمن تبریک دهه مبارک فجر اظهار کرد: همانگونه که بسیجیان دیروز در حماسه ۸ سال دفاع مقدس با تقدیم نیمی از شهدای جنگ و هزاران جانباز و آزاده سرافراز، صحنه های زیبا و ماندگاری از ایثار و پایمردی خود را به معرض نمایش گذاشتند، امروز نیز با تلاش و جدیت هر چه تمام تر در مسیر رشد و بالندگی و دفاع از آرمان ها و ارزش های والای انقلاب اسلامی گام بر می دارند. 

حسینخانی با تبیین رویکرد اصلی بسیج در انتخابات آینده خاطر نشان کرد: رویکرد اصلی بسیج در انتخابات امسال، روشنگری و حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی و انتخاب اصلح بر مبنای منویات امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب خواهد بود. 

وی خاطر نشان کرد : انتخابات می تواند یکی از راه های نفوذ دشمن به کشور باشد، لذا درخواست ما از همه رأی دهندگان این است که با شناخت هر چه بیشتر و بازخوانی معیارها و ملاک های تعیین شده از سوی امام راحل (ره) و رهبر انقلاب، کاندیداهای اصلح و شایسته را انتخاب و روانه مجلس شورای اسلامی کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار