رئیس اوقاف و امور خیریه دلیجان گفت: شهرستان دلیجان مفتخر است که تاکنون چهار شهید را در راه دفاع از حرمین شریفه تقدیم اسلام کرده است که با حضور بر مزار شهدا از خانواده‌های این شهدای والامقام تقدیر می‌شود.
کد خبر: ۸۶۳۰۳۶۴
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶
حجت‌الاسلام آسوده در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج استان مرکزی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی اظهار داشت: اقتدار و امنیت حاکم بر کشور را مرهون شهیدانی هستیم که در راه دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی آنچه داشتند بر طبق اخلاص گذاشتند.

وی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی الگویی برای دیگر کشورها بود تا در برابر ظلم بایستند و به واقع پرچم اسلام‌ستیزی در جهان برافراشته شود، اسلام دین استکبارستیزی بوده و حاکمیت ظلم را نمی‌پذیرد.

رئیس اوقاف و امور خیریه دلیجان تصریح کرد: امروز نیز بایستی ادامه دهندگان راه شهدایی باشیم که برای دفاع از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی با سرور و سالار شهیدان بیعت کردند و دل از دنیای خاکی جدا کردند و در حصار دنیا محصور نشدند.

حجت‌الاسلام آسوده با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم در مسیر دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی قرار دارند گفت: شهدای مدافع حرم نیز در مسیر دفاع از اسلام گام برداشتند و در این مسیر حدود جغرافیایی برای خود تعیین نکردند آنان در ادامه راه شهیدان و اهتزاز پرچم اسلامی در جهان به مقابله با ظلم و استکبار می‌پردازند.

وی افزود: امروز در دفاع از حرمین شریفه شاهد حضور غیورمردانی هستیم که از اقصی نقاط جهان در برابر گروهک‌های تکفیری و داعش می‌ایستند و تا آخرین قطره خون خود از اعتقادات و باورهای خود دفاع می‌کنند.

رئیس اوقاف و امور خیریه دلیجان تصریح کرد: شهیدان سیدحسین حسینی، هاشم شریفی، علی کریمی و جواد حسنی از شهدایی هستند که در راه دفاع از حریم اهل بیت(ع) به مقام شامخ شهادت دست پیدا کردند، فردا با حضور امام جمعه دلیجان مراسم غبارروبی امامزادگان معصوم(ع) و در روز پنجشنبه گلباران و عطرافشانی قبور شهدا را همراه با تجلیل از خانواده این چهار شهید خواهیم داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات