همایش جبهه مجازی برگزار می شود

همایش ملی جبهه مجازی در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت، اسفند ماه سال جاری برگزار می شود.
کد خبر: ۸۶۳۰۳۵۹
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری به نقل از روابط عمومی اداره کل بنیاد شهید و امورایثارگران استان، همایش ملی جبهه مجازی به همت بنیاد شهید و امورایثارگران با هدف توسعه، ترویج و نهادینه نمودن فرهنگ ایثار و شهادت و حفظ و تقویت شأن و جایگاه الگوهای عینی ایثار و شهادت برگزار می شود.

این همایش با موضوع شناسایی و تجمیع شبکه های مجازی و اینترنتی و وبلاگ های مرتبط در حوزه ایثار و شهادت و دفاع جبهه نرم برگزار خواهد شد.

شرکت در همایش و بخش مسابقه به صورت آزاد و تنها در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت صورت خواهد گرفت و هر شرکت کننده مجاز است تنها یک وبلاگ یا یک شبکه اجتماعی را معرفی نماید.

آخرین مهلت ارسال آثار و تکمیل فرم ثبت نام 28 بهمن 94 می باشد و زمان برگزاری همایش18 اسفند 94همزمان با هفته بزرگداشت شهدا خواهد بود.

هدایا و جوایز این همایش در بخش وبلاگ نویسان نفر اول تندیس همایش به همراه لوح افتخار و مبلغ 20 میلیون ریال، نفر دوم، تندیس همایش به همراه لوح افتخار و مبلغ 15 میلیون ریال، نفر سوم تندیس همایش به همراه لوح افتخار و مبلغ10 میلیون ریال ونفرات چهارم تا نفر هفتم تندیس همایش و لوح افتخار به همراه 3 میلیون ریال وجه نقد خواهد بود.

هدایا و جوائز در بخش شبکه های اجتماعی مجازی، نفر اول تندیس همایس به همراه لوح افتخار مبلغ 30 میلیون ریال، نفر دوم تندیس همایش به همراه لوح افتخار و مبلغ 20 میلیون ریال، نفر سوم تندیس همایش به همراه لوح افتخار و مبلغ 10 میلیون ریال و نفر چهارم تا هفتم تندیس همایش به همراه لوح افتخار و مبلغ 5 میلیون ریال وجه نقد خواهد بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 32221034 ، روابط عمومی اداره کل بنیاد شهید و امورایثارگران استان تماس حاصل فرمایید.

ارسال نظرات