طی مراسمی از دست اندرکاران و مجریان اولین بازخوانی واقعه غدیر خم در شهرستان ابرکوه تقدیر شد.
کد خبر: ۸۶۳۰۳۱۸
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۴

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات: در ابتدای دهه مبارک فجر و با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه جناب سرهنگ ابراهیمی، نماینده ولی فقیه در ناحیه ابرکوه حجت الاسلام تقدسی و مسئولین شهرستانی شهرستان ابرکوه از بسیجیان شرکت کننده و برگزار کننده اولین بازخوانی واقعه غدیر خم که 10 مهر ماه سال جاری در ابرکوه برگزار شده  بود در محل اداره ارشاد اسلامی شهرستان ابرکوه قدردانی شد.

در ابتدای این مراسم جناب سرهنگ ابراهیمی ضمن تقدیر از بسیجیان برگزار کننده این مراسم باشکوه به  اهمیت جایگاه ولی فقیه در جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت: اگر در جامعه ای فرمانده مقتدر و حکیمی نباشد هرچه آن جامعه دارای پتانسیل بالایی باشد، آن جامعه قادر نخواهد بود که به رشد و تعالی برسد.

حجت الاسلام تقدسی نماینده ولی فقیه در ناحیه ابرکوه  با تاکید بر نقش مهم فرهنگ در رشد و بالندگی جامعه گفت: اگر یک جامعه پویا باشد ولی نقش فرهنگ در ساخت آن جامعه کم باشد، آن جامعه هرچند از لحاظ مادی رشد داشته است ولی از نظر معنوی و روحی در همان مرحله اول خود باقی مانده است.

 

وی ادامه داد: اگر ما بتوانیم در ایران کار فرهنگی در جهت اسلام انجام بدهیم خواهیم توانست فرهنگ ناب خود را به جهان صادر کنیم . کسانی که ادعای روشنفکری دارند، اگر می توانند ولایت حضرت علی(ع) را انکار کنند، چرا که ولایت مولای متقیان نیاز به اثبات کردن ندارد.

 

در ادامه این مراسم از بسیجیان برگزار کننده مراسم بازخوانی واقعه غدیر خم شهرستان ابرکوه تقدیر و تشکر شد.

 

 

 

انتهای پیام/ت

ارسال نظرات