خبرهای داغ:
رژه موتوری، غبار روبی مزار شهدای گمنام، گلباران تمثال امام خمینی، دیدار با امام جمعه و نواختن زنگ انقلاب از برنامه های اولین روز دهه فجر در خضری دشت بیاض بود.
کد خبر: ۸۶۳۰۳۰۱
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، دانش آموزان و بسیجیان شرکت کننده در رژه موتوری مسیر بلوار بسیج تا دشت بیاض و بالعکس و سپس تجمع در چهار راه امام خمینی را پیمودند و با نصب بنر و پرچم دهه فجر را گرامی داشتند.

هم چنین غبارروبی مزار شهدا گمنام با حضور مسئولین در مسجد جامع قدیم خضری دشت بیاض انجام گرفت.

گلچین بخشدار نیم بلوک گفت: امام بعد از قرار گرفتن در فرودگاه به سمت بهشت زهرا حرکت کردند ما هم امروزه به یاد سختی ها و گرامی داشتن یاد وخاطره امام راحل و شهدا غبارروبی مزار شهدا را انجام میدهیم تا این رویداد بزرگ وسرنوشت ساز را گرامی بداریم.

بخشدار نیم بلوک با بیان اینکه یکصد برنامه فرهنگی در دهه فجر برنامه ریزی شده است عنوان کرد: محفل انس با قرآن، جشن های انقلاب، ایستگاه سلامت، مسابقات ورزشی، همایش پیاده روی، اقامه نماز باران و30 پروژه عمرانی در بخش نیم بلوک اجرا می شود.

گلچین در دیدار با امام جمعه این شهر به همراه مسیولین شهر و بسیجیان با بیان اینکه دهه فجر موقعیتی برای یاد آوری رشادتهای گذشتگان است گفت: بررسی برنامه هایی که در گذشته و آینده انجام می شود باید به نحو مطلوب اجرایی شود وهمه مسئولان در اجرای برنامه ها حضور فعال داشته باشند.

امام جمعه خضری دشت بیاض افزود: در مدت 37 سال انقلاب اسلامی این کشور تاوان های زیادی برای محفوظ و تثبیت خود داده است و باید در مسیر عزت قدم برداشت تا موجب رضایت مردم باشد.

حجت السلام والمسلمین مدنی افزود: اگر امروز در آرامش هستیم مدیون خون شهدای انتقلابیم و باید راه و روش را این بزرگان و شهدا را ادامه داد.

در اولین روز دهه فجر مردم، مسیولین، بسیجیان و بسیج و دانش آموزان بسیجی مدارس خضری دشت بیاض در چهارراه امام خمینی جمع شدند وسرودهای انقلابی خواندند و با گلباران تمثال امام خمینی در چهار راه امام خمینی خضری دشت بیاض و پیمان خود را با امام راحل یاد اوری کردند.

همچنین ساعت 9: 33 صبح امام جمعه خضری دشت بیاض زنگ انقلاب را در چهار راه امام خمینی نواخت.

گلچین بخشدار نیم بلوک در این مراسم گفت: در چنین روزی مردم زیادی برای دیدن امام راحل در فرودگاه مهر آباد جمع شدند تا بگویند امام تنها نیست و نخواهدبود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها