خبرهای داغ:
معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه استان قزوین خبر داد
معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه استان قزوین خبر داد: 13 اثر از آثار بسیجیان هنرمند قزوین به چهارمین جشنواره سراسری مدرسه عشق راه یافت.
کد خبر: ۸۶۳۰۲۷۷
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۹

محمد کشاورز معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه استان قزوین در گفت و کو با خبرنگارخبرگزاری بسیج در قزوین، بیان کرد: سرمایه عظیم فعالیت‌های فرهنگی هنری در پایگاه‌های مقاومت بسیج ظرفیت عظیمی از تلاش‌های مخلصانه و مؤثر در شجره طیبه بسیج است که گمنام ، ریشه‌های مردمی انقلاب اسلامی را در حوزه فرهنگی وهنری تقویت می‌کند.

وی افزود: ضرورت هویت بخشی، تقویت، شناسایی و بهره‌مندی این مجاهدت‌های خالصانه امری مهم است که صرفاً با اهتمام ویژه به آن در همه بدنه بسیج محقق می شود.

این مقام مسئول متذکر شد: جشنواره فرهنگی هنری مدرسه عشق که برگرفته از کلام گهربار امام راحل عظیم‌الشأن (ره) در خصوص بسیج است، فرصتی در جهت دیده شدن و ایجاد نشاط و پویایی در پایگاه‌های مقاومت بسیج در این شجره طیبه است.

معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه استان قزوین با اشاره به اهداف برگزاری جشنواره اذعان کرد: جشنواره سالیانه تولیدات و محصولات فرهنگی هنری پایگاه‌های مقاومت بسیج با هدف هویت بخشی به فعالیت‌های فرهنگی هنری این پایگاه‌ها در سطح ملی است.

 کشاورز اضافه کرد: ایجاد انگیزه و نشاط در فعالین فرهنگی و هنری پایگاه‌ها، شناسایی و بهره‌مندی از ابتکارات و فعالیت‌های پایگاه‌های مقاومت در فعالیت‌های فرهنگی هنری به صورت کشوری و متمرکز، از جمله اهداف پیگیری شده‌ی برگزارکنندگان آن است.

وی بیان کرد: جشنواره مدرسه عشق می تواند ظرفیتی برای توسعه کمی کیفی ظرفیت های فکری و تولیدی مفاهیم، موضوعات و محصولات فرهنگی بسیج باشد

این مقام مسئول اذعان کرد: در چهارمین جشنواره سراسری فرهنگی هنری مدرسه عشق ، حدود 200 اثر در 4 بخش نشر، هنرهای تصویری و نمایشی ، موسیقی و سرود ، و نوآوری و ابتکارات پایگاهی از طرف بسیجیان هنرمند استان قزوین به دبیرخانه ارسال شد.

وی در خاتمه تشریح کرد: طبق اعلام سایت جشنواره مدرسه عشق ، 13 اثر به عنوان اثر برگزیده ی استانی انتخاب و وارد مرحله کشوری جشنواره شدند.

اسامی هنرمندان بسیجی راه یافته به مرحله کشوری بدین شرح است :

بخش نشر : امیر یزدی (رسانه های دیجیتال) ، حمیدرضا امامقلی (رسانه های دیجیتال)

بخش هنرهای تصویری و نمایشی : جواد حاجی بابایی (تصویری و نمایشی ) و (کوتاه موبایلی ) ، علی

طاهر خانی (فیلم مستند)

بخش موسیقی و سرود : اسماعیل خانی (آواهای انقلابی) ، حسام پروندی (آواهای انقلابی)، محمد

احمدی(آواهای انقلابی)، مصطفی صفری(آواهای انقلابی) ، محمد حسین دانیالی (سرود) ، امیر یزدی (نماهنگ)
بخش نوآوری و ابتکارات پایگاهی : سحر ارجینی (طراحی سن)

از بین آثار راه یافته به مرحله کشوری، نفرات برگزیده و شایسته تقدیر کشوری انتخاب و در مراسم

اختتامیه، در هفته آخر بهمن ماه اسامی آنان اعلام خواهد شد.

1003/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها