فرمانده سپاه ناحیه سرخه از اجرای بیش از 38 برنامه به مناسبت دهه فجر توسط سپاه و بسیج در شهرستان سرخه خبر داد.
کد خبر: ۸۶۳۰۲۷۶
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۴
محمد امامی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شهرستان سرخه ضمن تبریک دهه پرفروغ فجر اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن 57 نقطه عطفی در تاریخ جهان اسلام بود که این انقلاب بعد از چهار دهه قدرتمند و باشکوه‌تر مسیر خود را طی می‌کند.

وی با تأکید براینکه وظیفه ما تبیین اندیشه‌های امام(ره) برای مردم است، گفت: دهه فجر امسال را باید شکوهمند و پرفروغ‌تر از هر زمانی برگزار کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه سرخه برنامه دهه فجر سال جاری را برگزاری یادواره شهدای زن، نشست‌های سیاسی و بصیرتی با حضور سخنران مطرح کشوری، عطرافشانی قبور مطهر شهدا، برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی، برگزاری مسابقات ورزشی و دیدار با خانواده معظم شهدا عنوان کرد.

امامی از دیگر برنامه ها را برگزاری مسابقات علمی و پیشرفت تحصیلی مدارس،کوهپیمایی دانش آموزان پسر،برگزاری مسابقه کتاب خوانی،دیدار وسرکشی از پرسنل بازنشسته نیروی هوایی،ویزیت رایگان پزشکان متخصص در مرکرز بهداشت سرخه به صورت رایگان، جشن تکلیف سیاسی و رأی اولی ها و همایش ائمه جمعه و جماعت و فرماندهان پایگاه و حوزه بیان کرد.

وی با اشاره به سخنی از مقام معظم رهبری (مدظلله العالی) افزود: دشمنان سعی می‌کنند انقلاب را از یاد مردم ببرند؛ اما دهه فجر، انقلاب را به یاد مردم می‌آورد، سعی می‌کنند امام خميني(ره) را از یاد مردم ببرند؛ اما دهه فجر، تجسّم اراده و عظمت امام بزرگوار ماست.

فرمانده سپاه ناحیه سرخه بیان کرد: حضور مردم در عرصه انتخابات پشتوانه‌اي براي نظام و انقلاب است؛ چرا که اين حضور شور و نشاط مضاعفي به جامعه مي‌دهد وخود بر حضور حداکثری مردم در دو انتخابات پیش رو تأکید کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها