خبرهای داغ:
با حضور مسئولان سپاه شهرستان البرز برگزار شد:
مراسم افتتاح پایگاه شهید امیر باقریان حوزه بسیج اصناف و خوارباران شهرستان البرز با حضور مسئولان سپاه شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۳۰۲۵۹
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، پایگاه بسیج شهید امیر باقریان بسیج اصناف و خوارباران با حضور امام جمعه شهر الوند و فرمانده سپاه،مسئول نمایندگیولی فقیه در سپاه، مسئول بسیج اصناف،مسئول اتاق اصناف و مجمع امور صنفی و رئوسای اتحادیه ها شهرستان البرز افتتاح شد.

سرهنگ علیرضا حیدری فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز  در حاشیه این مراسم سخنانی با ابراز خرسدی از افتتاح پایگاه بسیج در مجموع امور صنفی و اتاق اصناف شهرستان اظهار کرد: بسیج موجب اقتدار و منشاء تحولات و برکات فراوان برای انقلاب اسلامی ایران است.

وی افزود: بسیج با دوراندیشی امام راحل بنا نهاده شد تا با حضور در بطن جامعه و انقلاب اسلامی در حفظ و صیانت از دستاوردهای آن تلاش و اهداف و نیات انقلاب اسلامی را در دهه های مختلف انقلاب حفظ و در برابر طوفان های فراوانی که انقلاب را تهدید می کند این نظام را حفظ کند.

در ادامه برنامه مسئول بسیج اصناف شهرستان البرز  در این مراسم با تقدیر و تشکر و خیرمقدم به شرکت کنندگان در این مراسم اظهار کرد: بسیج شجره ای سراسر نور و افتخار است بسیج افتخارش این است که هر کجا نیاز بوده برای دفاع از انقلاب اسلامی وارد صحنه شده و بدون چشم داشتی از انقلاب و اسلام دفاع کرده و خواهد کرد.

درپایان  این مراسم حکم سرپرستی فرمانده پایگاه شهید امیر باقریان  به جهانگیر خلیلیان تنفیذ شد .

3002/پ20/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها