به مناسبت دهه فجر ؛ گلزار شهدای گمنام دانشگاه صنعتی شاهرود غبارروبی و عطر افشانی شد.
کد خبر: ۸۶۳۰۲۵۳
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مسئولان و کارکنان دانشگاه  به مناسبت دهه مبارک فجر با حضور در گلزار شهدای گمنام این دانشگاه ضمن تجدید عهد با آرمان های انقلاب و رهبری، یاد و خاطره این دو شهید عزیز را گرامی داشتند.

دو تن از شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس در محل یادمان شهدای پردیس مهندسی و فناوری های نوین دانشگاه صنعتی شاهرود آرام گرفته اند.

شهرستان شاهرود با تقدیم بیش از یک هزار شهید به انقلاب اسلامی یکی از شهرستان های پیشتاز عرصه جهاد و شهادت در کشور به شمار می رود.

آذین بندی دانشگاه صنعتی شاهرود به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر

پردیس مرکزی و دانشکده های مختلف دانشگاه صنعتی شاهرود به مناسبت آغاز دهه فجر به همت معاونت فرهنگی این دانشگاه آذین بندی شده است.

برگزاری جشن پیروزی انقلاب اسلامی همزمان با بیست و پنجم بهمن ماه سال جاری، دیدار با خانواده های شهدا، انتشار ویژه نامه دهه فجر به همراه مسابقه مطالعاتی کارکنان و اساتید با عنوان عصر انقلاب اسلامی(سخنرانی تاریخی مقام معظم رهبری در سال 68) ،ارسال پیامک بزرگداشت دهه فجر به دانشجویان و برگزاری نمایشگاه روز شمار نشریات انقلاب و عکس های تاریخی انقلاب 57 را می توان از دیگر برنامه های این معاونت به مناسبت بزرگداشت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دانشگاه صنعتی شاهرود برشمرد.

اعزام تیم های ورزشی دانشجویان دختردانشگاه صنعتی شاهرود به المپیاد فرهنگی ورزشی شاهد و ایثارگر کشور

تیم های خواهران دانشجوی دختر این دانشگاه در رشته های تنیس روی میز، والیبال، شنا، دومیدانی و شطرنج به چهارمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور اعزام شدند.

این مسابقات از سیزدهم تا هیجدهم بهمن ماه سال جاری به میزبانی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می شود.

این تیم ها به سرپرستی معصومه ناظمی و مربیگری فاطمه نظری در سیزدهم المپیاد فرهنگی ورزشی شاهد و ایثارگر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور حضور دارند.

برگزاری کارگاه آموزشی آشپزی در دانشگاه صنعتی شاهرود

 کارگاه دو روزه آشپزی به منظور ارتقای سطح کیفی طبخ و توزیع غذا و آشنایی با روش های پخت و تجهیزات جدید و به روز در آشپزخانه های صنعتی با حضور پرسنل آشپزخانه در این دانشگاه برگزار می شود.

این کارگاه دو روزه از دوازدهم بهمن ماه سال جاری آغاز تا سیزدهم این ماه با حضور مرتضی عارف حکیم به عنوان مدرس به صورت تئوری و عملی ادامه دارد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها