خبرهای داغ:
رييس سازمان بسيج سازندگي استان سمنان گفت: رشد علمي دانش آموزان مناطق محروم در اولويت برنامه هاي اجرايي بسيج سازندگي است.
کد خبر: ۸۶۳۰۲۵۰
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴
جبار دوستمحمديان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري بسيج در سمنان ضمن تبريك به مناسبت ايام الله دهه فجر اظهار داشت: در يك حرکت شایسته به همت بسیج سازندگی و کمیته امداد استان سمنان بسته های فرهنگی و لوازم کمک آموزشی اهدایی حاوی کیف و کفش و لوازم التحریر، بین دانش آموزان روستاهای محروم خارتوران در بخش بیارجمند توزیع شد.

وي خاطرنشان كرد: این هدایا شامل کیف و نوشت افزار مورد نیاز دانش آموزان و با هدف ایجاد شور و روحیه با توجه به سالروز دهه فجر بوده است.

رييس سازمان بسيج سازندگي استان سمنان افزود: ایجاد شور و شعف در میان دانش آموزان روستاهای محروم از زیبایی های خاصی برخوردار بوده و می تواند در روحیه آنان برای حضور در صحنه تحصیل علم و دانش مؤثر باشد که به طور قطع فعالیت‌های بسیج در این راستا ادامه دارد.

دوستمحمدیان بيان داشت: نباید فراموش کرد که نسل کودک و نوجوان ما سرمایه های اصلی این جامعه محسوب شده و آینده این کشور به دست آنها رقم خواهد خورد که در خصوص ایجاد ظرفیتها در این قشر به طور قطع نباید از هیچ کوششی دریغ کنیم.

وي تصريح كرد: تلاش بسیج همواره در رشد و تعالی و گسترش علم در روستاها و مناطق محروم همیشگی است و بسیج به عنوان یکی از بزرگترین نهادهای کشور از ظرفیت های فراوانی برای حضور در عرصه های مختلف از جمله عمرانی و محرومیت زدایی برخوردار است و همواره با انجام کارهای عمرانی نسبت به رفع محرومیت اقدام کرده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها