پنجمین نشست از سلسله نشستهای «آینده شناسی انقلاب اسلامی مبتنی بر آرمان مهدوی» با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین رحیمیان، تولیت مسجد مقدس جمکران و محمد رجبی دوانی برگزار می شود.
کد خبر: ۸۶۳۰۲۳۹
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه فجر، مرکز پژوهش‏های مسجد مقدس جمکران اقدام به برگزاری پنجمین نشست از سلسله نشست های «آینده شناسی انقلاب اسلامی مبتنی بر آرمان مهدوی» می کند.
این نشست که روز چهارشنبه، چهاردهم بهمن ماه در ساختمان امام خمینی (ره) مسجد مقدس جمکران برگزار خواهد شد، با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین رحیمیان، تولیت مسجد مقدس جمکران و همچنین محمد رجبی دوانی همراه خواهد بود.
از جمله مدعوین این نشست تخصصی، حجت الاسلام و المسلمین پورسید آقایی، رئیس موسسه آینده روشن و همچنین دکتر علی اصغر پورعزت، استادیار دانشگاه تهران و نویسنده کتاب «مبانی دانش اداره دولت و حکومت» خواهند بود.
مرکز پژوهشهای مسجد مقدس جمکران با برگزاری این مجموعه نشستها در نظر دارد تا با استفاده از آراء و نظرات اندیشمندان اجتماعی، فرهنگی، تمدنی و سیاستی در حوزۀ انقلاب اسلامی و مهدویت، علاوه بر ترسیم مسیر مهدویت پیشِ رو، چگونگی کوچ فرهنگی، راهبردها و راهکارها در حرکت به سوی مقصد، به آسیب شناسی کلان وضعیت فرهنگی موجود در حرکت به سوی آینده الهی بپردازد.

ارسال نظرات