مورخ معاصر و کارشناس مسائل سیاسی:

انقلاب اسلامی محصول صلابت ملت ایران است

در این مراسم حجت الاسلام سید حمید روحانی ضمن بازخوانی حوادث و وقایع رخ داده شده در 12 بهمن 57 گفت : امام خمینی (ره) همچون یک جامعه شناس خبره با شناخت کامل از اقشار مختلف مردم گفت ما برای پیشبرد اهداف خود هیچ گونه نیازی به حرکت مسلحانه نداریم و این نشانه آشنایی کامل ملت به وظایف ، به معنای واقعی کلمه بود.
کد خبر: ۸۶۳۰۲۳۶
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸
به همت پایگاه مقاومت بسیج شهید ماهیاری پرندک و به مناسبت سالروز ورود امام خمینی (ره) به کشور ، نشست روشنگری با حضور مورخ معاصر و کارشناس مسائل سیاسی  حجت الاسلام والمسلمین سید حمید روحانی در جمع بسیجیان و نماز گزاران مسجد جامع شهر پرندک برگزار شد.

سید حمید روحانی در ادامه با اشاره به خصوصیات آن رهبر آسمانی از جمله سازش ناپذیری حضرت امام خمینی (ره) با دشمن گفت : حضرت امام بعد از حادثه فیضیه دیگر با مقامات دولتی دیدار نداشتند ، وی افزود : اگر مسئولین در برابر دشمنان دچار رعب و وحشت شوند و با آنها سازش کنند ، ملت ایستادگی خواهد کردند.

روحانی در انتها باتوجه به نزدیکی انتخابات 7 اسفند ماه به مشخصات کاندیدای اصلح در بیان امام راحل و مقام معظم رهبری پرداخت و اظهار داشت : عزتمندی ، معتقد به توانایی های ملی و معتقد به شعار ما می توانیم بودن ، معتقد به آرمان های انقلاب بودن و عدم گرایش به آمریکا و استکبار ستیزی از جمله مشخصه های کاندیدای اصلح در انتخابات است .


وی افزود : حضور در صحنه ها بخصوص حضور پر رنگ ملت در انتخابات تداوم بخش انقلاب اسلامی است و آنچه که باعث شده آمریکا جبهه جنگ خود با کشور ما را تغییر دهد و به جنگ نرم روی بیاورد همین حضور مردم در صحنه است . اگر دشمن بفمد که مردم نسبت به انقلاب بی تفاوت شده اند ، کنار رفته اند و نسبت به سرنوشت کشور جدی نیستند آن روز تصمیم می گیرند که به کشور ما حمله نظامی کنند.


ارسال نظرات
آخرین اخبار