همزمان با آغاز دهه فجر از زحمات چهارساله حجت الاسلام غضنفری، امام جمعه شهر بن با حضور مسئولین ادارات و نهادهای انقلابی تجلیل شد.
کد خبر: ۸۶۳۰۲۰۳
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ در این مراسم، حجت الاسلام غضنفری با اشاره به سالروز تاریخی پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی(ره) گفت: انقلاب اسلامی ایران نه تنها نقطه عطف در تاریخ ایران و عالم تشیع؛ بلکه نقطه عطفی در تاریخ جهان اسلام برای بشریت بود.

وی، افزود: انقلاب اسلامی ایران، ابرقدرتهای شرق و غرب را متزلزل کرد. این انقلاب مانند زلزله ای بود که غرب و شرق را در هم نوردید و کشورهای اسلامی را متحول کرد.

غضنفری، ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران که در سال 57 اتفاق افتاد، اکنون در قلب اروپا تغییراتی را به وجود آورده است و برکات بیشماری برای مسلمانان و غیرمسلمانان در اقصی نقاط دنیا داشته است.

وی، گفت: حضور صدها هزار نفر در نماز های عبادی سیاسی جمعه هر هفته،‌یکی دیگر از دستاوردهای انقلاب اسلامی است و باید بدانیم که امام به ملت ما عزت داد.

امام جمعه بن، با اشاره به مدت چهار سال خدمت خویش در شهرستان بن، افزود: باید بیشتر از این تلاش می کردم؛ ولی شما مردم شریف شهرستان بن مرا حلال فرمایید و از مسئولین شهرستان نیز تقاضا دارم به فکر مردم محروم این منطقه باشند و خود را خادم مردم بدانند و تا حد توان مشکلاتی از مردم را برطرف کنند و در آبادانی و خدمت رسانی به این مردم شهیدپرور از هیچ کوششی دریغ نکنند.

در پایان این مراسم مسئولین ادارات و نهادهای انقلابی ازجمله فرمانده سپاه ناحیه بن با اهدای لوح از زحمات چهارساله حجت الاسلام غضنفری در منصب امامت جمعه این شهر تجلیل کردند.

گفتنی است: مراسم تودیع امام جمعه بن، این هفته در نماز عبادی سیاسی جمعه برگزار می شود.

ارسال نظرات