غرب و شرق از توسعه تفکر امام خمینی(ره) در جهان هراسان است

به گزارش خبر‌نگار بسیج آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه نظام سلطه ادبیات خاص خود را دارد، گفت: شرق و غرب نظریه آمیختگی دین با سیاست که توسط امام(ره) مطرح شد را مورد توجه جدی قرار داده و تلاش کرده تا جلوی آن را بگیرد.
کد خبر: ۸۶۳۰۱۸۷
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۲
به مناسبت سی‌و‌هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی زنگ انقلاب با حضور نماینده‎ی ولی فقیه در استان مرکزی، استاندار مرکزی و جمعی از مسوولان استان، شهرستان خمین با حضور گسترده‎ی مردم همزمان با سالروز ورود امام خمینی (ره) در بیت تاریخی ایشان در خمین نواخته شد.

آیت‎الله‎دری‎نجف‎آبادی در آیین بزرگداشت سی و هفتمین سالروز انقلاب اسلامی ایران گفت: امام خمینی (ره) الگو و اسوه‎ی تقوا، ایمان، جهاد و فضیلت است. رهبر فرزانه‎ای که در برابر شرق و غرب با قدرت ایستاد و شعار استقلال آزادی، جمهوری اسلامی، این عطیه‎ی بزرگ خداوند به ملت ایران را به منصه‌ی واقعیت رساند.

وی اظهار کرد: امام خمینی (ره) با شجاعت و قاطعیت تمام رژیم 2500 ساله‎‎‌‏‌ی ستمشاهی را به گورستان تاریخ سپرد و توانست با مردم سالاری دینی، در سایه‌ی اسلام و قرآن، جمهوری اسلامی تاسیس کند و در برابر بیگانگان و صهیونیسم ایستاد و فرمود آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

آیت‌الله‎دری‌نجف‌آبادی تصریح کرد: امام خمینی (ره) زمینه‌ی جهاد و شهادت را به وجود آورد، بطوری‌ که در هشت سال دفاع مقدس کشور، ملت پیروز‌مند صحنه‌ی جنگ با دشمن شدند.

وی افزود: با نزدیک شدن به ایام الله 22 بهمن با حضور گسترده‌ی اقشار مختلف مردمی با شرکت در راهپیمایی، یکبار دیگر بیعت خود با امام (ره)، وفاداری به خون شهدا، آرمان‌های مقدس امام و رهبری عزت و قدرت خود را به جهان و جهانیان نشان می‌دهیم.

وی بیان کرد: نسل جوان را باید با تاریخ پر‌افتخار انقلاب اسلامی، با الهام از مکتب امام(ره) و خدمات ارزشمند ایشان آشنا کرد چون کشور برای دهه‌ی آینده نیاز به انسان‌های لایق، مدیر و مدبر و خدمتگزار در همه‌ی زمینه‌های نظامی، انتظامی، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی دارد.

نماینده‌ی ولی فقیه در استان مرکزی خاطر نشان کرد: با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی در انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی اسفند ماه سال 94 تضمین آینده‌ی نظام اسلامی را رقم و قلم ‌خواهیم‌زد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار