همزمان با ورود تاریخی حضرت امام خمینی ( ره) در ۱۲ بهمن سال ۱۳۵۷ زنگ پیروزی انقلاب اسلامی در واحد بسیج دانش اموزی سمیه ( س) شهرستان دره شهر برگزار گردید.
کد خبر: ۸۶۳۰۰۶۵
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ این برنامه معنوی و فرهنگی که با حضور مسوولان ادارات و نهادها، نیروهای نظامی و انتظامی و دانش اموزان برگزار گردید.

حجت الاسلام و المسلمین « محمدجواد قنبربیگی » نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه دره شهر ضمن تبریک اغاز ایام الله دهه فجر، دست قدرت الهی و عنایات ولی عصر ( عج ) را عامل اصلی پیروزی انقلاب دانستند و با استناد به ایه ۱۰۵ سوره مبارکه توبه فرمود: خداوند در این ایه به مردم میگوید: ای مردم بدانید هرکاری را که می خواهید انجام دهید خداوند، پیامبر و مومنان ان را می بینند و وقتی که خداوند متعال استکبار ستیزی، ظلم ستیزی، ازادی خواهی و عدالت خواهه امام راحل م انقلابیون را دید ان ها را مورد عنایت خود قرار داد و انقلاب را به پیروزی رساند.
نماینده ولی فقیه در دره شهر با اشاره به فتوای حضرت امام ( ره ) مبنی بر اینکه مردم به داخل خیابان ها بیایند و تظاهرات کنند افزود: در آن زمان آیت الله طالقانی و یاران امام نزد ایشان آمدند و گفتند: حکومت نظامی است و همه مردم قتل و عام می شوند.
وی در ادامه افزودند: امام بعد از انکه اصرار زیاد نزدیکان را دید فرمودند: اگر این فرمان، فرمان کسی دیگر باشد (حضرت بقیه الله ) آن وقت تکلیف چیست؟
امام جمعه دره شهر در ادامه گفت: در اتفاقات سال ۱۳۵۷ دست قدرت لایزال الهی بر بالای سر ملت ایران قرار داشت و انقلاب اسلامی را به پیروزی رسانید.
بعد از سخنان نماینده ولی فقیه و امام جمعه دره شهر، راس ساعت ۹:۳۳ ساعت ورود بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی ( ره ) به کشور زنگ پیروزی انقلاب اسلامی توسط حجت الاسلام و المسلمین حاج اقا قنبربیگی امام جمعه دره شهر نواخته شد.


ارسال نظرات
آخرین اخبار