حمیدرضاپورنوروز
بیانیه سازمان بسیج عشایری سپاه امیرالمومنین(ع) به مناسبت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، متن بیانیه به شرح ذیل است:
کد خبر: ۸۶۳۰۰۶۱
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ والفجر *ولیال عشر *وا لشفع والوتر * ( قسم به صبح گاهان به هنگامی که خداوند عالمیان ، جهان رابه نور خویش روشن کرد و قسم به ده شب اول ذیحجه و قسم بحق جفت (نماز شفع) و بحق فرد ( نماز وتر ))

سی و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در حالی فرا میرسد که امروز انقلاب اسلامی در خط روشن و مستقیم

ترسیم شده از طرف معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) پیش رفته و با رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری (امام خامنه ای )(مد ظله العالی )با خط بطلان کشیدن بر تمامی توطئه ها و فتنه ها و با تحقق کامل شعار استقلال آزادی ، جمهوری اسلامی به سرعت در مسیر پر افتخار و چشم اندازی روشن حرکت می کند .

باید اذعان نمود انقلاب اسلامی ایران در شرایطی به پیروزی رسید که پذیرش آن برای بسیاری از تحلیل گران جهان دشوار می نمود و در آن روزگار تصور عموم بر این بود که بدون حمایت ابر قدرت های شرق و غرب خورشید انقلاب اسلامی در کوتاه مدت افول خواهد کرد ! اما باید گفت حضرت امام خمینی (ره)با تاکید بر نقش مردم توجه جهانیان را به این نکته جلب کرد که انقلاب اسلامی ایران از حمایت گسترده مردم برخوردار است و انقلابی با چنین ویژگی تمام موانع را پشت سر خواهد گذاشت .

بدون شک در تاریخ پر شکوه ایران اسلامی افتخارات و حماسه های ماندگاری به ثبت رسیده و مردمان ایران زمین همواره با روحیه استکبار ستیزی از اسلام ناب و آب و خاک این کشور دفاع کرده اند ،اما مردم ایلام به جهت مقاومت غیرتمندانه در دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس به سمبل مقاومت شهره شده اند .

آنی که ما –الآن به آن نیاز داریم آرامش است و آرامش کشور بسته به این است که همه اقشار همراهی کنند که مهمش عشایر است .مردمانی که مخلصانه و بی ادعا در دورترین نقاط مرزی کشور ،با رشادت و پایمردی از این آب و خاک دفاع کرده و برای حفظ انقلاب اسلامی آسایش را از خود و همسر و فرزندانشان سلب می نمایند .

سالهاست که بهمن ماه تجلی غرور ملت ایران است ، امسال همچون سالهای گذشته ملت غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور پر شور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن میثاقی دوباره با امام راحل ورهبر فرزانه ایران اسلامی خواهند داشت.

ما عشایر سلحشور استان ایلام ضمن گرامی داشت دهه مبارک فجر بار دیگر با امام راحل میثاق دوباره می بندیم که حضور حماسی خود را در 22 بهمن امسال به جهانیان نشان داده و در لبیک به رهبربیدار دل و فرزانه انقلاب ،آمادگی خود را برای حضور حداکثری در صحنه انتخابات که به حق تجلیگاه ایمان و بصیرت انقلابی است اعلام می داریم .


ارسال نظرات