مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه دشتی:

امام خمینی با هیچ یک از رهبران دنیا قابل قیاس نیست

مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه دشتی گفت: حضرت امام خمینی (ره) با هیچ یک از رهبران دنیا قابل مقایسه نیست، زیرا شخصیتی پس از انبیاء و ائمه اطهار (ع) همچون امام راحل وجود نداشت
کد خبر: ۸۶۳۰۰۳۶
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج ازدشتی، حجت‌الاسلام ابوذر شاد پیش از ظهر امروز در مراسم ویژه ورود امام خمینی (ره) به میهن اسلامی ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: دهه فجر و پیروزی انقلاب و استقرار نظام تحقق عینی وعده‌های الهی است.

وی خاطرنشان کرد: اگر خدا دست کسی را بگیرد، هیچ کسی نمی‌تواند او را بر زمین بزند، اما اگر زمانی نظر خدا بر انجام کاری باشد، هیچ‌کس قادر به مقابله نیست.

وی تصریح کرد: حضرت امام خمینی (ره) با هیچ یک از رهبران دنیا قابل مقایسه نیست، زیرا شخصیتی پس از انبیاء و ائمه اطهار 0ع) همچون امام راحل وجود نداشت.

وی ابراز داشت: امام خمینی (ره) از هیچ کس غیر از خدا نهراسید و فقط خدا را داشت و اعتماد و اعتقادش به خدا بود که به ایشان این توان را داد تا انقلاب را به پیروزی برساند.

وی عنوان کرد: عوامل تداوم انقلاب اسلامی ما همان عوامل ایجاد انقلاب هستند که در رأس آنها حضور مردم در صحنه است.

وی با اشاره به ضرورت دشمن‌شناسی و شناخت افراد خودی و غیرخودی در دوران کنونی یادآور شد: همه افراد از منظر شهروند بودن با یکدیگر برابرند و در واقع هر کس که پایبند به دین و انقلاب باشد، خودی و هر کس که دل در گرو دشمنان به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی داشته باشد، غیرخودی محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اعطای نشان از طرف رهبری به پاسداران نیروی دریایی که در بازداشت نیروهای آمریکایی حضور داشتند، عنوان کرد: در پی این اقدام شجاعانه پاسداران ما مسئولان آمریکایی بسیار خشمگین و تحقیر شدند و امیدورام دولت آمریکا بیش از این تحقیر شود.

وی افزود: همه انبیاء و اولیای آرزوی این چنین حکومت داشتند و از این که در این دوران زندگی می‌کنیم، سپاسگزار خداوند هستیم.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار